افشای ابعاد تازه فساد اخلاقی در اردوگاه اشرف

افكار نيوز:داود صادقی عضو سابق سازمان مجاهدین خلق ایران ، گروهک منافقین ، که در مصاحبه با پایگاه خبری الملف الاسود وابسته به افراد جدا شده از این گروهک سخن می گفت، با افشای روابط غیر اخلاقی دختران و پسران در اردوگاه اشرف ، یکی از کارهای اساسی سرکردگان منافقین را ترویج دروغ علیه ایران میان اعضای سازمان و ایرانیان مقیم خارج از کشور دانست.

وی در این گفتگو با اشاره به انحرافات دینی در گروهک گفت: به ما می گویند شیعه باشید اما شیعه رجوی، آنان عقیده خود را بر ما تحمیل می کنند… برخی از اعضا نیز با پوشیدن لباس روحانیت به ما دروس عقیدتی و دینی

می آموختند اما از پاسخ دادن به سئوال های ساده ما عاجز بودند، ‌ ماموریت این افراد ترویج افکار مسعود رجوی بوده است.

وی به شرایط بسته در اردوگاه اشرف اشاره می کند و می گوید، افرادی که در این اردوگاه هستند چیزی از دنیای اطراف خود نمی دانند، مثلا یکی از فرماندهان نظامی که بیست و پنج سال در اردوگاه به سر می برد وقتی تبلیغات تلفن همراه را از تلویزیون دید شگفت زده شد و پیوسته برای یافتن اطلاعاتی جهت شناخت این وسیله ارتباطی، تلاش داشت.

براساس اظهارات داود صادقی، ساکنان اردوگاه اشرف حتی نحوه استفاده از دوربین های ویدیویی را نمی دانند و تنها اعضای جدید آنان را در این زمینه راهنمایی می کنند، اما سرکردگان سازمان برای آنکه در میان ایرانیان مقیم خارج برای خود هوادارانی دست وپا کنند، از به روز بودن اطلاعات سازمان و اعضای سازمان خبر می دهند.

وی ادامه داد، سازمان مجاهدین خلق با آمریکا توافقنامه ای امضا کرد که بر اساس آن آمریکا متعهد شد در صورت اخراج اعضای سازمان مجاهدین از عراق، مقصد عناصر سازمان اقامت در اروپا نباشد زیرا این امر می تواند به سرعت دروغ هایی را که سالها رهبران سازمان به ایرانیان مقیم اروپا گفته اند، افشا کند.

وی ادامه داد، سازمان مجاهدین خلق در شرایطی از آزادی زنان در ایران انتقاد می کند که در داخل اردوگاه اشرف شاهد گرایش روز افزود زنان و مردان به فساد هستیم، البته ممکن است این مسئله به سبب فضای به شدت بسته اردوگاه باشد زیرا سرکردگان سازمان حتی اجازه حرف زدن به مرد و زن تنها را نمی دهند البته این محدودیت ها مشمول طبقه عالی سازمان نمی شود.

صادقی تصریح کرد، سرکردگان سازمان در شرایطی به سیاست تقسیم اتوبوس های داخل شهری در ایران به دو بخش زنان و مردانه معترضندکه در اردوگاه اشرف صف بنزین برای زنان و مردان به روزهای زوج و فرد تقسیم شده است البته این مسئله به معنی کم بودن مسائل اخلاقی در اردوگاه نیست چرا که وقتی در اردوگاه آمریکایی ها بودیم به ما اطلاع دادند نیروهای آمریکایی یکی از دختران اردوگاه را برای سقط جنین به بغداد منتقل کرده اند.

گفتنی است از زمان شکست عملیات ضد ایرانی گروهک منافقین در سال هزار ونهصد و هشتاد وهشت که عملیات " فروغ جاویدان " نام داشت، مسعود رجوی ازدواج در سازمان را ممنوع کرد و افراد متاهل را نیز با طلاق اجباری از هم جدا کرد.