خبرهاي رسيده از باشگاه پرسپوليس حاكي است امكان خداحافظي كريم باقري در نيم فصل ليگ برتر وجود ندارد و احتمالا اين موضوع به تعويق خواهد افتاد.

به گزارش ایلنا؛ پیش از این قرار بود کریم باقری در یک بازی دوستانه بین پرسپولیس و یک تیم خارجی در دی ماه از فوتبال خداحافظی کند اما ظاهرا مقدمات این بازی هنوز فراهم نشده است.

در همین رابطه شنیده می‌شود کاپیتان پرسپولیس اوایل دی ماه به احتمال فراوان جلسه‌ای با سرپرست باشگاه پرسپولیس خواهد داشت و کاشانی با باقری در مورد تسویه حساب و همچنین زمان دقیق خداحافظی وی صحبت خواهد کرد. این احتمال نیز وجود دارد که بازی خداحافظی باقری که ۲۴ دی ماه تعیین شده بود با اندکی تاخیر در بهمن ماه برگزار شود. در حال حاضر مسوولان باشگاه پرسپولیس در حال مذاکره با تیم‌هایی نظیر تیم ملی مونته‌نگرو، بورسیا دورتموند آلمان، اتلتیکو مادرید اسپانیا و تیم‌های دیگر هستند تا نهایتا با بهترین گزینه برای بازی خداحافظی کریم باقری به توافق برسند.

آخرین تمرین پرسپولیس پشت درهای بسته

آخرین تمرین پرسپولیس پیش از بازی با صبا، شنبه(امروز) پشت درهای بسته برگزار می‌شود.
به گزارش ایلنا، تمرین روز جمع پرسپولیس نیز با صلاحدید علی دایی پشت درهای بسته برگزار شد تا مربیان با آرامش بیشتری تاکتیک‌های مدنظرشان برای دیدار با صبا را مرور کنند. بازیکنان پرسپولیس بعد از انجام آخرین تمرین، امروز اردوی خودشان را پیش از دیدار با صبا در هتل المپیک برگزار خواهند کرد.

امروز وضعیت سه مصدوم پرسپولیس مشخص می‌شود

تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار با صبا بازیکن محرومی ندارد اما مصدومان دغدغه اصلی دایی برای دیدار حساس با صبا هستند.

محمد منصوری، رضا نورمحمدی و سپهر حیدری سه مصدومی هستند که قرار است فرید زرینه پزشک پرسپولیس با گرفتن تست در تمرین بعدازظهر شنبه وضعیت نهایی آنها را برای دیدار با صبا مشخص کند.

جدا از اين بازيكنان، سيكوبرت نيز بازيكني است كه به دليل مصدوميت حداقل تا دو هفته ديگر قادر به بازي براي پرسپوليس نيست.