تلویزیون هوشمند جدید سامسونگ به بازار می‌آید

به گزارش افکار نیوز به نقل از دنیای اقتصاد،این تلویزیون دارای ویژگیاي به نام Micro Dimming Ultimate است که میتواند نور پسزمینه LED را به صورت منطقهای تنظیم کند. این فن آوری تصویر را به چند قسمت تقسیم میکند و مقدار نور پسزمینه LED را برای هر کدام از آن قسمتها به صورت مجزا تغییر میدهد که نتیجه هم یک تصویر با جزئیات فراوان میشود.

کنتراست، روشنایی و مقادیر رنگ مشکی در این پنل بسیار قدرتمند هستند که نتیجه هم تصویری کاملا شارپ می‌شود. کیفیت تصاویر ۳D هم روی این تلویزیون نسبت به مدل‌های قبلی پیشرفت فراوانی داشته است و اکنون کمپانی از عینک‌های نوع Active Shutter روی آن استفاده کرده است که خیلی سبک هستند و کاملا راحت روی صورت می‌نشینند.

عملکردهای تشخیص صدا و حرکات یا gesture هم باعثمی‌شوند که کنترل تلویزیون سطح بالاتری صورت گیرد. برای مثال وقتی بگویید: «!Hi TV»، تلویزیون روشن و آماده به کار می‌شود و تکان دادن دست نیز باعثمی‌شود که کنترل‌های منو در پنل پایینی نمایشگر ظاهر شوند. همچنین تلویزیون با تشخیص چهره‌ شما می‌تواند تنظیماتی که مختص و مورد علاقه‌ شما است و قبلا در آن ثبت کرده‌اید انجام دهد.


به غیراز توانایی نمایش فیلم‌های تلویزیونی و Blu Ray، با این دستگاه می‌توانید فیلم‌ها و عکس‌های خود را نیز به اشتراک بگذارید، وظایف روزانه‌خود را برنامه‌ریزی و مدیریت کنید و به برنامه‌های مختلف سامسونگ هم دسترسی یابید.

در کل باید گفت که ES۸۰۰۰ یک پکیج کاملHome Entertainment یا سرگرمی خانگی است که مجهز به پیشرفته‌ترین و به روزترین فن‌آوری‌ها و ویژگی‌ها شده است. این تلویزیون به زودی میهمان بازار داخلی خواهد شد.