به گزارش افکار نیوز ،اسداله رضاییدر گفتگو با مهر، ضمن اشاره به حضور تیم ملی کشتی آزاد در تورنمنت بین المللی مادرید گفت: آزادکاران المپیکی ما در حالی راهی مادرید شدند که رسول خادم همواره در طول حضورش در راس امور تیم های ملی قصد داشت این نفرات را محک بزند. بدیهی است زمینه برای این کار فراهم شد و نتایج این تورنمنت در آستانه المپیک لندن نوعی هشدار سازنده برای خادم و همکارانش تلقی می شود.

وی تصریح کرد: خادم مدتهاست درپی حضور کشتی گیران روس در تورنمنت های مختلف بود و همواره سعی می کرد شاگردان خود را در یک میدان بین المللی و تدارکاتی به مصاف روسها بفرستد. البته تورنمنت اخیر در اسپانیا نیز در فاصله ۲۰ روز مانده تا المپیک لندن، یک فرصت طلایی برای کادر فنی تیم ملی محسوب می شود که کادر فنی باید به بهترین شکل از آن بهره می برد.

دبیر اسبق فدراسیون کشتی با اشاره به انتقادات تند برخی از کارشناسان به اعزام المپیکی ها به اسپانیا نیز گفت: هر تصمیمی در هر مقطعی، منتقدان تند و تیز خود را دارد و این بار هم شاهدیم که رسول خادم و تصمیماتش از این مساله مستثنی نبودند. خادم همیشه به دنبال محک زدند نفرات اصلی خود بود و حتی در رقابتهای قهرمانی آسیا و جام جهانی نیز از آزادکاران اصلی تیم ملی استفاده کرد.

رضایی خاطرنشان کرد: مدیر فنی تیم های ملی تیمی به دور از آمادگی لازم را تحویل گرفت و فشار آوردن روی تک تک نفرات اردونشین نیز واقعا لازم بود. هر چند بسیاری از منتقدان کنونی در گذشته ای نه چندان دور چنین تصمیماتی را اتخاذ می کردند و بارها نتایج غیر قابل باوری را رقم زدند.

مشاور سرپرست فدراسیون کشتی افزود: هنوز فراموش نکرده ایم که یکی از همین منتقدان درست سه روز مانده به رقابتهای جهانی، در همین کشور میزبان برای دو مدعی دوبنده تیم ملی رقابتهای انتخابی راه انداخت و باعثبهت و تعجب اهالی کشتی شد.

وی در خاتمه گفت: هر فرد مسئولی تفکرات خود را دنبال می کند و این بار نیز باید به رسول خادم و مردانش اعتماد کرد، چرا که او بارها نشان داده می تواند در سخت ترین شرایط بهترین نتایج را کسب کند و در عمل پاسخ منتقدان را بدهد.