به گزارش افکار نیوز به نقل از مهر، شاید بتوان آغاز سونامی تغییرات در فدراسیون های ورزشی را که از سوی وزارت ورزش و جوانان صورت گرفت، از فدراسیون تیر و کمان دانست. در جایی که کریم صفایی به یک باره برکنار شد و جای خود را به محمدعلی شجاعی نایب رییس فدراسیون دوچرخه سواری داد.

پس از به روی کار آمدن شجاعی اتفاقات عجیب و غریب زیادی از جمله اخراج ملی پوشان المپیکی حول و حوش این رشته چرخید و آن را به پر حاشیه ترین رشته کنونی ورزش کشورمان تبدیل کرد.

فدراسیون جهانی طی نامه هایی رسمی از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش خواستار اعلام علت برکناری کریم صفایی از سمتش شده است. به گفته یک منبع آگاه یکی از این نامه ها روز پنجشنبه به ایران رسیده و مسئولان فدراسیون تیروکمان در جریان این نامه قرار گرفته اند.

براساس نامه جدیدی که به مسئولان ورزش ایران رسیده است، احتمال تعلیق فدراسیون تیروکمان نیز مطرح شده و در صورتیکه مسئولان ورزش نتوانند پاسخ مناسبی به این نامه بدهند، احتمال تعلیق فدراسیون تیروکمان هم قوت خواهد گرفت.

این در حالی است که به نظر می رسد فدراسیون دوچرخه سواری نیز با چنین مشکلی مواجه خواهد شد و بزودی نامه این فدراسیون نیز منتشر خواهد شد