اسنایدر در اینتر می‌ماند

به گزارش افکار نیوز به نقل از ايسنا ، آندرهآ استراماچوني سرمربي اينتر پيش از اين اعلام كرده بود كه به دليل شرايط نامناسب مالي اين باشگاه ممكن است برخي از بازيكنان اينتر در اختيار ساير تيمها قرار گيرند كه اين موضوع باعث ايجاد حدس و گمانهايي درباره احتمال جدايي وسلي اسنايدر هلندي و پيوستن به باشگاه ميلان شده بود.

با این حال آندره‌آ استراماچونی با تصحیح اظهارنظرهای خود اعلام کرد که حتی اگر پیشنهاد مالی قابل توجهی برای اسنایدر وجود داشته باشد این ملی‌پوش هلندی در اینتر خواهد ماند.

وی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: در نشست خبری گفته بودم که اسنایدر بازیکن اینتر است و ارزش مالی زیادی دارد و هیچ کس در فوتبال امروز غیر قابل دسترسی نیست. بلافاصله پس از آن اسنایدر با من تماس گرفت و ابراز نگرانی کرد، اما به او اطمینان دادم که شماره ۱۰ تیم من است و جایی نخواهد رفت.

این مربی ۳۶ ساله که پیش از هدایت اینتر، سابقه مربیگری در سطح اول فوتبال را نداشت از ماسیمو موراتی رییس باشگاه اینتر به دلیل اعتمادی که به او داشت، تشکر کرد و گفت: پیش از این گفته بودم که مهم‌ترین چیز اعتمادی است که رییس نسبت به من داشته است.

وي گفت: به اعتقاد من سرمربي بايد اولين فردي باشد كه مسئوليتهاي خود را ميپذيرد. من بيرون از دنياي ورزش هم چنين اخلاقي دارم. شايد به نظر برسد كه اينتر با روزهاي اوج فاصله دارد، اما وقتي رييس باشگاه با من تماس ميگيرد و ميگويد كه به كارم ادامه دهم، احساس دلگرمي ميكنم.