۱۰ دروازه‌بان پردرآمد جهان را بشناسید

به گزارش افکار نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نتايج بررسي ميزان قراردادهاي دروازهبانهاي برتر جهان به شرح زير است:

۱ - کاسیاس ملی پوش اسپانیایی که کارش را در رئال آغاز کرد و اکنون چندین سال است که دفاع از دروازه‌ این تیم را برعهده دارد. وی اکنون ۳۱ ساله است و می‌تواند حداقل تا پنج سال آینده به کار حرفه‌ای‌اش ادامه دهد.

۲ - پیتر چک، دروازه‌بان چک‌تبار چلسی با قراردادی به میزان ۲۸ میلیون یورو دومین دروازه‌بان پردرآمد جهان است. رومان آبراموویچ در تابستان ۲۰۰۴ جوان ۲۲ ساله‌ای را از باشگاه فرانسوی به ارزش ۱۳ میلیون خریداری کرد. چک به سرعت توانست خود را با تیم هماهنگ کند و دروازه بان اصلی چلسی شود.

۳ - مانوئل نویر، دروازه‌بان آلمانی بایرن مونیخ با قرارداد ۲۸ میلیون یورویی جایگاه سوم را در لیگ پردرآمدترین دروازه‌بانان به خود اختصاص داده است.

۴ - رینا، دروازه‌بان اسپانیایی لیورپول با مبلغ قرارداد ۲۲ میلیون یورو، اکنون چند سال است که از دروازه‌ این تیم دفاع می‌کند و سابقه حضور در تیم‌های بارسولنا و ویارئال را دارد.

۵ - ‌ویکتور والدس، دروازه‌بان بارسلونا با قرارداد ۲۰ میلیون یورویی جایگاه پنجم را کسب کرده است.

۶ - خولیو سزار برزیلی، دروازه‌بان اینترمیلان، با قرارداد ۱۹ میلیون یورویی در جایگاه ششم قرار دارد.

۷ - جوهارت، یکی دیگر از گلرهای پردرآمد این لیست با قرارداد ۱۸میلیون یورو است.

۸ - داوید ده‌خیا دروازه‌بان منچستر یونایتد با ثبت قرارداد ۱۸ میلیون یورویی با این باشگاه در رده‌ی هشتم قرار گرفته است.

۹ - هوگو لوریس، دروازه‌بان لیون با قرارداد ۱۷.۵ میلیون یورو نفر نهم این لیست است.

۱۰- در آخر؛ جان لوئيچي بوفون دروازهبان يوونتوس با ثبت قرارداد ۱۷ ميليون يورويي ردهي آخر اين جدول را از آن خود كرده است.اين در حاليست كه بوفون يكي از بهترين دروازهبانان جهان است.