آیت الهی: فدراسیون فوتبال ریخت و پاشی ندارد

به گزارش افکار نیوز به نقل از ايرنا، وزير ورزش و جوانان ديروز(شنبه)در نامه اي به رييس فدراسيون فوتبال، خواهان رفع نگراني ها و دور کردن شايعات از فضاي فوتبال ايران شد.

هادی آیت الهی روز یکشنبه در این باره به ایرنا گفت: ما در خصوص باشگاه ها فقط می توانیم نظارت کنیم و باید بگویم که این ریخت و پاش ها در باشگاه های دولتی بسیار بیشتر است.

وی ادامه داد: در فدراسیون فوتبال هیچ ریخت و پاشی وجود ندارد و ما نیز اعتقاد داریم باید به هر شکلی که می توان جلوی این گونه ریخت و پاش ها را گرفت.

نایب رییس اول فدراسیون فوتبال در خصوص صحبت های مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مبنی بر ارسال نامه کتبی برای ثبت قرارداد بازیکنان بالای سقف قرارداد، گفت: او تنها در مصاحبه این صحبت ها را انجام داده و هیچ چیزی به صورت کتبی به فدراسیون فوتبال ارسال نشده است.

وی تصریح کرد: استناد ما بر روی واقعیت هاست و اگر نامه ای ارسال می شد می توانستیم به آن استناد کنیم. در مصاحبه حرف های زیادی گفته می شود که بسیاری از آنها صحیح نیست.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران از کمیته منشور اخلاقی اخطار گرفته است، اظهار داشت: این مساله به هیچ عنوان صحت ندارد و تنها برای حاشیه سازی مطرح شده است.

آیت الهی در خصوص احتمال سرمربیگری مجید جلالی در تیم زیر ۲۲ سال و حضور علیرضا منصوریان در کادرفنی تیم ملی به جای امید نمازی، گفت: تاکنون چنین بحثی مطرح نبوده است و بعضی ها می خواهند با مطرح کردن این مسایل به اهداف شخصی خود برسند.