انصاری فرد: سرمربی پرتغالی گزینه اصلی راه‌آهن

به گزارش افکار نیوز به نقل از فارس، محمدحسن انصاریفرد با اعلام اینکه شرکت هواپیمایی فراز قشم خریدار جدید باشگاه راهآهن است اظهار داشت: مالکان راهآهن یکشنبه هفته گذشته در جلسهای که برگزار کردند گفتند که احتمال دارد با یک شرکتی به توافق برسند و امتیاز باشگاه را بفروشند تا اینکه عصر پنجشنبه اطلاع دادند با شرکت جدید به توافق رسیدهاند.

انصاری‌فرد ادامه داد: روز گذشته برای ما پرکار بود. باشگاه پول فصل گذشته بازیکنان را پرداخت کرد و سپس ما یک جلسه مهم با مالکان جدید داشتیم. آنها برنامه خوبی دارند و بودجه باشگاه را مشخص کردند و گفتند بر اساس این بودجه تیم‌داری می‌کنند. آنها تاکید کردند حمایت‌های لازم را انجام می‌دهند و باید بگویم که مالکان جدید تشکیلات قوی و سیستماتیک دارند.

مدیرعامل راه‌آهن افزود: در دو جلسه‌ای که با آنها هیئت مدیره و سایر مسئولان این شرکت داشتم با افکار آنها آشنا شدم و باید این خبر خوب را به جامعه فوتبال بدهم که مالکان باشگاه راه‌آهن اهل برنامه‌ریزی هستند و حتی اعلام کردند برای فصل جدید قسط اول بازیکنان را پرداخت خواهند کرد.

وی در پاسخ به این سوال که برای انتخاب سرمربی چه تصمیمی گرفته شده گفت: ما ۳ گزینه در نظر داریم که گزینه اول ما یک مربی پرتغالی است و فردا مذاکرات را با او نهایی خواهیم کرد. جا دارد از مالکان قبلی باشگاه تشکر کنم. آنها ۱۱ میلیارد تومان در این فوتبالی که سودی ندارد هزینه کردند. نمی‌خواهم همه مسائل را بگویم اما آنها نامهربانی‌های زیادی در این فوتبال دیدند.

انصاری فرد تاکید کرد: برای پرداخت بدهیهای باشگاه توافقهای بسیار خوبی صورت گرفته است. به زودی اطلاعات بیشتری در اختیار رسانهها قرار میدهیم. ما باید این فرصت از دست رفته را با کار شبانهروزی جبران کنیم. پرسنل باشگاه نیز در حال فعالیتند تا کارها به موقع انجام شود تا قبل از آمدن مربی سعی میکنیم با بازیکنان جدید به توافق برسیم. به بازیکنان راهآهن هم گفتم به خوبی صبوری کردند اما شرایط جدیدی برای آنها فراهم شده و میتوانند آینده خوبی داشته باشند.