به گزارش افکارنیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، در سالروز واقعه ۱۸ تیر ۷۸، احمد باطبی، یکی از رهبران دانشجویی این فتنه با انتشار تصاویری از کنفرانس ضد انقلاب در بروکسل هماهنگی اپوزیسیون را به تصویر کشیده است!

شنبه هفتم ژوئیه، دومین کنفرانس «پیشبرد اتحاد برای دموکراسی» در بروکسل پایتخت بلژیک با حضور جمعی از عناصر فراری، ضد انقلاب و سلطنت طلب با سخنرانی افتتاحیه محسن سازگارا، ناهید بهمنی و فریدون احمدی کار خود را آغاز کرد.

اظهارات سازگارا نشان می دهد سازمان اولاف پالمه در استکهلم تلاش می کند تا با برگزاری کارگاهی آموزشی، طیف‌های مختلف مخالفان جمهوری اسلامی را در بر بگیرد تا از تجربیات این سازمان بهره‌مند شوند.

ناهید بهمنی از دیگر چهره های ضد انقلاب در توجیه دلیل دعوت از زنان گفت: به این دلیل ما از چهره‌ها و نخبگان زن دعوت به عمل آوردیم که تعدادی به خاطر مشکلات شخصی یا خطوط قرمزی که با سازمان اولاف پالمه داشتند، ‌ شرکت نکردند!

وی با پیش بینی شکست این نشست مانند سایر جلسات گفت: افتراق بسیار راحت است اما اتحاد، امر ساده‌ای نیست. امیدواریم شرایطی پیش بیاید که بتوانیم خلأها را پر کرده و به چنین گفتگوهایی ادامه دهیم.

تصاویر زیر بخشی از برنامه ریزی گسترده! این گروه ها برای براندازی جمهوری اسلامی را نشان می هد!



نشانه های وضعیت اقتصادی نا مطلوب!





بحثو تبادل فکری در سطح عالی!