یاوری، روزبه و اکبری فینالیست شدند

به گزارش افکارنیوز به نقل از روابط عمومی فدارسیون کشتی، مسابقات روز دوم کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا از ظهر امروز در بیشکک قزاقستان در حال برگزاری است که سه نماینده کشورمان در اوزان ۵۸، ۶۳ و ۱۰۰ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند.

در وزن ۵۸ کیلوگرم سمیر یاوری پس از پیروزی مقابل کشتی‌گیران قزاقستان و قرقیزستان به دیدار فینال راه یافت. یاوری برای کسب مدال طلا به مصاف کشتی‌گیری از هند می‌رود.

حسین روزبه در ۶۳ کیلو پس از پیروزی در دور نخست مقابل کشتی‌گیر هندی، در دورهای دوم و سوم هم از سد نمایندگان قزاقستان و تاجیکستان گذشت و به دیدار نهایی راه یافت. حریف روزبه در دیدار فینال کشتی‌گیری از کشور میزبان است.

در ۱۰۰ کیلو علی‌اصغر اکبری با برتری مقابل کشتی‌گیرانی از کره‌جنوبی و ازبکستان به دیدار فینال راه یافت. وی برای کسب مدال طلا به مصاف کشتی‌گیر هندی می‌رود.

در ۷۶ کیلو علی موجرلو در دور نخست مغلوب کشتی‌گیر قزاقستانی شد، اما با توجه به حضور حریفش در فینال موجرلو به گروه بازنده‌ها رفت تا برای کسب مدال برنز تلاش کند.

در ۸۵ کیلو نیز حسین شهبازی در دور نخست مغلوب کشتی‌گیر هندی شد که با توجه به حضور کشتی‌گیر هندی در فینال، شهبازی نیز به گروه شانس مجدد راه یافت.

در ۵۴ کیلو مرتضی قیاسی در دور نخست کشتی‌گیری از عراق را شکست داد، اما در دور بعد به کشتی‌گیر قزاقستانی باخت و با توجه به شکست حریفش در دور بعد قیاسی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در ۶۹ کیلو پژمان فضل‌الله تبار نیز مقابل کشتی‌گیر تاجیکستانی مغلوب شد و با توجه به شکست حریفش در دور بعد، وی نیز از دور رقابت‌ها حذف شد.

مسابقات ردهبندی و فینال عصر امروز در بیشکک محل برگزاری رقابتها برگزار میشود.