به گزارش افکارنیوز، فارس به نقل از سایت باشگاه پیکان، محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان که از نزدیک پیروزی دو بر صفر این تیم مقابل استقلال را تماشا کرده امیدوار است بازیکنان تیمش با این برد مقابل ستارههای آبی مغرور نشوند. وی گفتوگویی انجام داده است.

اول از بازی با استقلال شروع کنیم.

بازی بسیار خوبی بود. بچه‌ها در شرایط مسابقه قرار گرفتند و به نظرم آنها را بابت این بازی باید مورد تشویق قرار داد اما این نتیجه نباید گول‌زننده باشد و باعثغرور آنها شود. سعی می‌کنیم این نکته را به آنها تذکر دهیم.

این پیروزی شما را به جوان‌های پیکان امیدوار کرد؟

دقیقا همین‌طور است. ما در تمام خطوط خوب کار کردیم خصوصا در بازی با تیم آذربایجانی نشان دادیم که دقیقه به دقیقه بازی برنامه داریم و بازیکنان هم از نظر قدرتی و هم فنی نمایش خوبی داشتند. به نظر من ما ثابت کردیم که در لیگ برتر تیمی نیستیم که به راحتی امتیاز بدهیم.

ویسی سرمربی تیم هم از شرایط کلی اردو و امکاناتی که باشگاه در اختیارش قرار داده بود راضی بود.

ما همه شرایط را برای تیم آماده کردیم تا بچه‌ها بتوانند در آرامش خود را برای شروع مسابقات لیگ آماده کنند.

گویا بازی با استقلال را کنار فتح‌الله‌زاده مدیرعامل آبی‌ها تماشا کردید. ایشان برای شما کری هم خواند؟

نه بحثکری نبود. چون هر دو تیم اهدافی غیر از برد و باخت را دنبال می‌کردند اما آقای فتح‌الله‌زاده هم به ما ابراز لطف کرد و از تیم ما تعریف و تمجید کرد.

شرایط استقلال را چگونه دیدید؟

استقلال تیم بزرگی است و اینکه در این مسابقه به ما باختند به معنی این نیست که تیم ضعیفی باشند معتقدم که بدن‌های آنها هنوز آزاد نکرده بود و مشخص است که این تیم در آینده به اوج آمادگی خواهد رسید.

گویا جشنی هم به مناسبت نیمه شعبان در ترکیه ترتیب دادید؟

بله، این عید از اعیاد مهم ما مسلمانان است و باشگاه پیکان آنجا میزبان جمعی از ایرانی‌های حاضر در هتل بود و با هم دعای فرج را قرائت کردیم. کادوی ناقابلی هم از طرف باشگاه برای خانواده بازیکنان تدارک دیده شد که به آنها تقدیم کردیم تا همسران‌شان بدانند که ما به یاد آنها هم هستیم.

برخی از جمله کادر فنی تیم پیکان به نحوه برنامه‌ریزی لیگ اعتراضاتی داشتند. نظر شما چیست؟

تیمی که برای موفقیت برنامهریزی کرده باید کاملا آماده باشد و با هر شرایطی خود را تطبیق دهد ما هم آماده مبارزه هستیم و من در این زمینه بهانهای نمیبینم. ما باید در خانه و خارج از خانه آماده رقابت با رقیبان باشیم.