نبی: سه پیشنهادبه AFC ارایه خواهیم کرد

به گزارش افکارنیوز به نقل از ورزش سه ،مهدي محمدنبي روز دوشنبه به ايرنا گفت : وي امروز ( دوشنبه ) همراه با علي کفاشيان، عزيز اله محمدي، غلامرضا بهروان، عليرضا رحيمي،علي فتح اله زاده، حسين عسگري، مرتضي محصص،عليزاده، فريده شجاعي راهي مالزي خواهند شد.


نمایندگان کشورمان برای حضور در جلسه کمیته اجرایی لیگ قهرمانان آسیا به مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در کووالالامپور می روند.


این نشست بمنظور بررسی مسایل اجرایی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا، نحوه امتیازبندی برای سهمیه ها و همچنین تاریخ رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در کووالالامپور برگزار خواهد شد.


نبی دراین باره ادامه داد: در این سفر درجلسات کمیته مسابقات، کمیته تخصصی ای سی ال، کمیته فنی، کمیته داوران و بازاریابی شرکت خواهیم کرد.


دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: دراین جلسات سه پیشنهاد ارایه خواهیم کرد که باید از آنها دفاع کنیم. اولین آنها برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از سال ۲۰۱۴ مانند لیگ قهرمانان اروپا است که دیگر مقداری از این مسابقات به فصل آینده نیفتد.


وی تصریح کرد: دومین پیشنهاد ما برگزاری همزمان دیدار های آخر مرحله گروهی آسیا و دو هفته پایانی مقدماتی جام جهانی به طور همزمان است که امیدوارم با این نیز موافقت شود.


وی اظهار داشت: با توجه به تقویم کنفدراسیون فوتبال آسیا در سال ۲۰۱۳ که بازی های لیگ قهرمانان آسیا نزدیک به روز هایی است که سه بازی پایانی مقدماتی جام جهانی برگزار می شود، درخواست تغییر زمان برگزاری این مسابقات را داده ایم.


نبی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی دیگر از بحثهای ما دراین جلسه بحثلغو جام حذفی ایران است که درصورت موافقت کنفدراسیون فوتبال آسیااین مسابقات در فصل آینده برگزار نخواهد شد.