همکار صهیونیست‌ها، استاد جدیدالورودی‌های دانشگاه تهران می‌شود؟

به گزارش افکارنیوزبه نقل از خبرنامه دانشجویان ایران، نامبرده در امریکا و به ویژه پس از انتخابات ۱۳۸۸، جزء هواداران و سازمان دهندگان میتینگهای مخالفت با نظام بوده است و همکاری وی با سایت های معاند تاجائی است که وبلاگ وی هم آن را انکار نمی کند.

جالب آنکه وی به طور آگاهانه پس از ورود به ایران، اقدام به حذف برخی از مطالب تند علیه سران نظام از وبلاگ خود نموده است.

«ع ط» پس از اعلام دولت امریکا مبنی بر ارائه تسهیلاتی در حوزه روادید دانشجویان ایرانی، اقدام به تقدیر از دولت امریکا می نماید و در یادداشتی در سایت ضد انقلاب مردمک از این واقعه با عنوان «تحقق یک رویا» یاد می‌کند.

در بخشی از نامه دانشجویان به فرهاد رهبر که رونوشت آن برای مهدی قمصری، معاون محترم آموزشی دانشگاه تهران، پرویز تاجیک، مدیرکل محترم برنامه ریزی و نظارت آموزشی، یحیی بوذری نژاد، مدیریت گزینش دانشگاه، مصطفی خسروی، مدیر کل محترم حراست دانشگاه تهران ارسال شده است آمده است: ضمن تشکر و سپاس از زحمات جنابعالی در اسلامی کردن محیط دانشگاه تهران، ساماندهی وضعیت اخلاقی در روابط استاد و دانشجو و نیز جذب اساتید انقلابی و متعهد، به استحضار می رساند اخیرا دانشکده شهرسازی پردیس هنرهای دانشگاه تهران، به صورت بی سر و صدا، در حال جذب فردی با نام «ع ط» با نام مستعار عماد متولد ۱۳۶۳، به عنوان هیئت علمی و واگذاری برخی تصدی های اجرایه به ایشان است که موجبات نگرانی دانشجویان انقلابی و متعهد را برانگیخته است.

نامبرده در دوران تحصیل خود در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه تهران، فاقد سوابق تحصیلی درخشانی بوده و با معدل بسیار پایین(در حدود ۱۵) از مقطع ارشد فارغ التحصیل شده است. در عین حال نامبرده، پیش از پایان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد، موفق شده است از دانشگاه تگزاس(آرلینگتون)، دریافت پذیرش و بورسیه تحصیلی نماید. البته در مدارک ترجمه شده ارسالی وی به دانشگاه تگزاس معدل ایشان بالاتر از ۱۹ و پایان نامه ایشان، با درجه عالی، قید شده است.

جالب است که چگونه فردی که هنوز از پایان نامه خود دفاع نکرده، چنین فرصتی برای مدرک سازی به دست آورده است. شواهد نشان می دهد نامبرده در زمان اخذ پذیرش، با مساعدت خانمی به نام «ب ب»(از دانشجویان کارشناسی شهرسازی، انتقالی از یکی از دانشگاه های غرب کشور به دانشگاه تهران) موفق به این مدرک سازی و ارسال آن به دانشگاه تگزاس شده است.

جالب آنکه نام برده بعد از یک سال از اخذ پذیرش و بعد از ازدواج با خانم ب، موفق به دفاع از رساله ارشد خود می شود و به امریکا سفر می نماید.

عماد ط، در امریکا و به ویژه پس از انتخابات ۱۳۸۸، جزء هواداران و سازمان دهندگان میتینگ های مخالفت با نظام بوده است.

همکاری وی با سایت های معاند نظام و به ویژه بالاترین، جرس، خودنویس و مردمک و نوشته های منتشر شده روی ویلاگ شخصی اش نمودی از این امر است.

جالب آنکه وی به طور آگاهانه پس از ورود به ایران، اقدام به حذف برخی از مطالب تند علیه سران نظام از وبلاگ خود نموده است.

این فرد پس از اعلام دولت امریکا مبنی بر ارائه تسهیلاتی در حوزه روادید دانشجویان ایرانی، اقدام به تقدیر از دولت امریکا می نماید و در یادداشتی در سایت ضد انقلاب مردمک از این واقعه با عنوان «تحقق یک رویا» یاد می کند.

وی بعد از شش ماه از ورود به امریکا، از همسرخود(ب ب) جدا می شود. اگرچه برخی علل اخلاقی(فساد اخلاقی و اعتیادش به الکل) در مورد علت جدایی ایشان ذکر شده است اما به نظر می رسد که این ازدواج مصلحتی، صرفا معامله ای برای پذیرش ط و مهاجرت همیشگی ب به امریکا بوده است.

گفتنی است عماد ط رساله خود را در حوزه مشارکت سیاسی شهروندان، با راهنمایی خانم Arvidson Enid دفاع می نماید. جالب آنکه نامبرده یهودی الاصل و حامی رژیم صهیونیستی است و پروژه های مطالعاتی و مقالات متعددی در ارتباط با رژیم صهیونیستی به انتشار رسانده است.

وی بعد از ورود به امریکا، جذب نیاک(National Iranian American Council(NIAC)) می شود و فعالیت های گسترده ای را زیر نظر تریتا پارسی آغاز می نماید و در برگزاری برنامه های این شورا، با حضور شیرین عبادی، کدیور، خوئینی ها و دیگران مشارکت گسترده ای می نماید. همچنین وی تامین کننده بخشی از خوراک فکری فرید زکریا در حوزه مسایل شهری ایران بوده است.

دانشجویان در نامه خود گفته اند در عین حال شواهد نشان می دهد اعمال فشار خانواده وی، یکی از علل تسریع گردش پرونده وی در وزارت علوم بوده است. خود شخص آقای ط دانشجویان مذهبی را مورد تمسخر قرار می دهد. اعتیاد به سیگار و مشروبات الکلی و مخالفت با حجاب و رعایت روابط با نامحرم برای او یک افتخار محسوب می شود.

دانشجویان در نامه خود تاکید کرده اند: با عنایت به موارد گفته شده، به ویژه شواهد جعل مدرک دانشگاه تهران، عدم التزام به اخلاق اسلامی، عدم تاهل نامبرده، سوابق سیاسی و عناد با نظام مقدس جمهوری اسلامی، از جنابعالی خواهشمندیم دستور فرمایند پرونده نامبرده مورد بررسی دقیقتری قرار گیرد تا در شرایطی که حضرت عالی هدف مقدسی، اسلامی کردن دانشگاه را پیرو بیانات مقام معظم رهبری پیگیری می فرمایید، به سبب بی دقتی و یا خدای ناکرده عناد برخی از متولیان و اساتید جیره خور باقی مانده در پردیس هنرهای زیبا، امکان جذب معاندان فرصت طلب در دانشگاه تهران، ممکن نگردد. از مساعدتی که می فرمایید سپاس به عمل می آوریم. در عین حال این آمادگی وجود دارد که در صورت صلاحدید جنابعالی برای پیگیری موثر و اعلام آن به همین ایمیل، اطلاعات دقیقتری در ارتباط با موضوع برای استحضار جنابعالی ارسال نماییم.