به گزارش افکارنیوز، محمد حسين اكبري در گفت و گو با ايسنا، اظهار كرد: در سه ماهه نخست امسال، تعداد ۶۴ فقره مجوز دفتر خدمات مسافرت هوايي صادر شد كه ۲۸ مجوز مربوط به تهران و ۳۶ مجوز براي شهرستان ها صادر شده است.

وی همچنین به تعداد مجوز های لغو شده اشاره کرد و گفت: در مدت یاد شده، در مجموع ۱۰ مجوز لغو شده است که ۹ مجوز مربوط به شهرستان ها و یک مجوز مربوط به دفاتر خدمات مسافرت هوایی تهران است. همچنین تعداد ۲۲ مجوز تعلیق شده است، که از این تعداد ۹ مجوز متعلق به شهرستان ها و ۱۳ مجوز متعلق به دفاتر تهران بوده است.

اکبری افزود: در سه ماهه نخست امسال، تعداد ۱۹ مجوز دفتر خدمات مسافرت هوایی رفع تعلیق شد که ۱۶ مورد از این دفاتر در شهر تهران و سه مجوز در شهرستان ها بوده است علاوه بر این تعداد ۲۳ مجوز به ایثارگران اعطا شده است.

مسئول دبیر خانه کمیته فنی سازمان هواپیمایی کشوری همچنین به بازرسی از ۹۹۸ دفتر خدمات مسافرت هوایی در تهران و شهرستان ها در سه ماهه نخست سال جاری اشاره کرد و افزود: از این تعداد ۹۷۵ دفتر در شهرستان ها و ۲۳ دفتر در تهران مورد بازرسی قرار گرفته است.

وي در پايان خاطرنشان كرد: طي بهار امسال در كل ۱۴۹ آزمون مديران فني برگزار شد كه از اين تعداد، ۶۰ مورد در تهران و ۸۹ آزمون در شهرستانها برگزار شده است.