به گزارش افکارنیوز به نقل از گل، میگل رینا، دروازه بان سابق بارسا و اتلتیکو مادرید، معتقد است ایکر کاسیاس شایسته دریافت توپ طلاست.

میگل رینای ۶۶ ساله که پدر په په ریناست، عملکرد دروازه رئال در این فصل را مورد ستایش قرار داد و او را شایسته توپ طلا دانست.

او در گفتگو با نشریه آ. اس گفت: " واضح است که کاسیاس شایسته توپ طلاست. او عملکرد فوق العاده ای در یورو داشت و فصل خوبی را نیز با رئال سپری کرد و قهرمان لالیگا شد.

صادقانه بگویم، به خاطر کارهایی که او انجام داد، او بی تردید شایسته این عنوان است. من تردیدی ندارم که عملکرد او شایسته این عنوان است.

کاسیاس نشان داد که از کیفیت بالایی برخوردار است و یک الگوی خوب برای بازیکنان جوان است. علاوه بر این، او در فینال یورو هم بازی جوانمردانه را در بالاترین سطح نشان داد.

وقتی که داور در پایان بازی چند دقیقه وقت اضافه اعلام کرد، او از کمک داور خواست از اعلام این زمان خودداری کند تا احترام تیم ایتالیا حفظ شود.

کاسیاس یک سمبل برای فوتبال است؛ و یک سمبل برای دنیای ورزش.

رسیدن به توپ طلا شاید برای کاسیاس دشوار باشد. معمولا جوایز این چنینی به دروازه بان ها داده نمی شود. معمولا مهجمان این جایزه را می برند.

اما زمان آن خواهد رسید که توپ طلا به دروازه بان ها داده شود. دروازه بانی پست مهمی در فوتبال است و باید به همان اندازه به آن احترام گذاشت.

بازیکنانی مانند زوف و کان دروازه بان های بزرگی بودند که هرگز به اندازه کافی قدر ندیدند. بوفون هم همین طور. دشوار است که امسال توپ طلا به کاسیاس برسد اما با توجه به تلاش و موفقیت های دوران حرفه ای اش، او شایسته کسب توپ طلاست."