به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، مهدی مهدویکیا پس از شکست ۲ بر یک پرسپولیس مقابل آلومینیوم هرمزگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با نزدیک شدن به مسابقات کمکم در حال رسیدن به شرایط ایدهآل هستیم. به نظرم این ۲ بازی تدارکاتی برای ما بد نبود.

وی افزود: ما نباید به باختن عادت کنیم اما باخت در دیدار تدارکاتی زیاد حساس نیست، سعی می‌کنیم در لیگ برتر این اتفاق نیفتد.

مهدوی‌کیا ادامه داد: ما باید آماده باشیم تا تیم‌هایی که مقابل ما بسته بازی کنند، راهکاری داشته باشیم تا دچار مشکل نشویم. بالاخره تیم‌ها از ما شناخت زیادی دارند و باید باهوش باشیم.

مدافع تیم پرسپولیس عنوان کرد: علاوه بر این انگیزه بازیکنان حریف نیز برای ما می‌تواند دردسرساز شود. ما باید برای این موضوع چاره‌ای بیندیشیم. پرسپولیس در فصل جدید تیم خوبی بسته و انشاءالله سعی می‌کنیم شرایط هر روز بهتر شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما نیاز به زمان داریم تا تفکرات سرمربی را پیاده کنیم. همه تیمها مقابل ما انگیزه دارند و ما هم میخواهیم از بدنسازی خارج شویم. به نظرم طبیعی است و امیدوارم در بازیهای رسمی این اتفاقات نیفتد. امیدوارم فقط در لیگ دچار مشکل نشویم و به هیچ عنوان هم نگران نیستم که برای حضور در ترکیب چه اتفاقی میافتد، چون میخواهم به پرسپولیس کمک کنم و اصلیترین هدفم همین است.