به گزارش افکارنیوز به نقل از ايسنا، شبكه دو تلويزيون رژيم صهيونيستي در گزارشي اعلام كرد كه يك خمپاره در نزديكي خودروي ايهود باراك، وزير جنگ رژيم صهيونيستي در زمان حضورش در بلنديهاي اشغال شده جولان سوريه به زمين اصابت كرد.

ایهود باراک در مسیر خود برای حضور در جلسه امنیتی و برگزاری نشست با بنی گانتس، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی درخصوص اوضاع سوریه بود و در زمانی که به منطقه جولان رسید این خمپاره‌ها در نزدیکی خودرویش اصابت کرد البته هیچ خسارت و تلفاتی به بار نیاورد.

شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی خبرداد که باراک به نزدیکی مرزهای مشترک با سوریه رفته و از نزدیک اوضاع این منطقه را بررسی کرده و در جریان آن عنوان داشت که ارتش رژیم صهیونیستی آماده هرگونه مساله‌ای بعد از سقوط نظام بشار اسد است.

وی در ادامه مدعی شد که انفجار اخیر صورت گرفته در دمشق ضربه بزرگی برای نظام اسد به شمار می‌آید.

در پی اصابت موشک و وخیم شدن شرایط در سوریه ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای مشترک با سوریه به حالت آماده باش درآمد.

ارتش رژیم صهیونیستی هم‌چنین منطقه اشغالی بلندی‌های جولان را " منطقه ممنوعه نظامی " اعلام کرد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پیش از این تاکید کرده بود اسرائیل در پی کشته شدن سه تن از مسئولان نظامی ارشد سوریه در پی انفجار در ساختمان امنیت ملی این کشور در دمشق از نزدیک اوضاع سوریه را دنبال می‌کند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که بعد از انفجار سوریه رایزنی‌های طولانی مدتی را درخصوص اوضاع سوریه داشته و به مسئولان امنیتی مربوطه دستور پیگیری دقیق تحولات سوریه را داده است.

در بيانيه منتشره از سوي دفتر باراك آمده است كه وي با بنيامين نتانياهو، نخستوزير رژيم صهيونيستي نيز اوضاع سوريه را بررسي كرده است.