به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، هنوز ۲۴ ساعت نمیشود که فدراسیون فوتبال در اطلاعیهای خبر از ممنوعیت ورود دوربینهای صدا و سیما به ورزشگاه و احقاق حق از دست رفته فوتبال در برابر پخش تلویزیونی داده بود، اما گویا این اطلاعیه نتوانست چندان قدرتی داشته باشد چرا که صدا و سیما با استفاده از ارتباطات خود، فدراسیون را مجبور به برگشت از حق قانونی خود کرده است.

معلوم نیست در جایی که فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها خواستار دریافت حق پخش تلویزیونی هستند چرا حراست وزارت ورزش و جوانان به خود اجازه می‌دهد تا به جای دفاع از دستگاه زیر نظر خودش حق آنها را پایمال کند و به نفع یک دستگاه بیرونی یعنی صدا و سیما نامه بزند و ممنوعیت ورود دوربین‌ها را لغو کند!

البته در اینکه پخش بازی‌های لیگ برتر فوتبال از تلویزیون ملی ایران باید انجام شود و علاقه‌مندان به این رشته پرطرفدار را راضی نگه دارند شکی نیست، اما مسئله مهم پرداختن به موضوع حق پخش تلویزیونی و کوتاه آمدن فدراسیون از مواضعش است.

فدراسیونی که این روزها چندان مورد لطف وزارت ورزش و جوانان قرار نگرفته و بودجه‌ای را هم از وزارت دریافت نمی‌کند باید به دنبال راه در آمدزایی برای فوتبال باشد و یکی از همین کارهای بسیار خوب نیز گرفتن حق پخش تلویزیونی بود، اما متاسفانه این تصمیم با دخالت غیر فوتبالی‌ها و شاید هم سیاسیون، به ورطه فراموشی سپرده شد تا یکبار دیگر ثابت شود که فدراسیون فوتبال آن طور که عنوان می‌کنند بر تصمیمات خود پایبند نیست.

به طور قطع باید گفت در این موضوع هم زور صدا وسیما بیشتر از فدراسیون فوتبال و حتی وزارت ورزش و جوانان بود و فدراسیون این طور که پیش میرود نمیتواند کاری انجام دهد.