به گزارش افکارنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، در حاليكه قرار بود مجيدي، پس از ورود به تهران، به مسئولان استقلال خبربدهد، پس از شنيدن سفر عليفتحالله زاده به مالزي وي ورود خود را اعلام نكرد تا زماني كه مديريت تيم استقلال به كشور بازگردد.

گفتنی است، ‌امیر قلعه نوعی خواستار برگزاری جلسه با فرهاد مجیدی شده است تا شروط خود را با وی مطرح کند و بر اساس آن بتواند وی را برای حضور در استقلال متقاعد کند، اما این در حالی است که مهاجم سابق آبی‌ها مدعی شده است، قرار نیست شرط و شروط قلعه نوعی را برای حضور در استقلال بپذیرد زیرا وی سالها در این تیم حضور داشته و شروطی برای حضور در جمع آبی‌ها ندارد.

فرهاد مجیدی اعلام کرده است که بر اساس شرایط خاصی به تیم استقلال بازمی‌گردد وی قصد دارد با رضایت کامل امیر قلعه نوعی پیراهن این تیم را به تن کند، زیرا در غیر این صورت ترجیح می‌دهد در فوتبال امارات حضور یابد و به پیشنهادات خود در امارات پاسخ مثبت بدهد.

شايان ذكراست، فرهاد مجيدي براي بررسي كامل اوضاع وارد تهران شده است، اما از گوشه و كنار خبر ميرسد كه در صورت عدم دريافت بازبند و مسائل ديگري كه مجيدي در استقلال به آنها ميانديشد، وي به امارات باز ميگردد.