به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، تیم استقلال امشب ساعت ۲۲:۱۵ درحالی وراد میدان می شود تا اولین بازی خود را مقابل آلومینیوم هرمزگان را به نمایش بگذارد که روی پیراهن های اآبی این تیم هیچ اثری از تبلیغات نخواهد بود.

این برای اولین بار در چند سال اخیر است که استقلال به دلیل عدم جذب اسپانسر قبل از شروع فصل با چنین مسئله ای دست به گربیان شده است.

پیش از این هیئت مدیره استقلال به پیشنهاد علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال، علی صلاحی را به عنوان معاون اقتصادی باشگاه انتخاب کرد و وی در مصاحبه های مختلف در رسانه های گروهی اعلام کرد برای استقلال اسپانسر ۹ میلیارد تومانی جذب می کند و حتی قرار بود در تاریخ ۲۵ تیر چک یک میلیارد تومانی هم پاس شود اما این اتفاق رخ نداد.

حتی مسئولان استقلال روی قول پاس شدن این چک با جواد نکونام و باشگاه اوساسونا وارد مذاکره شدند و پس از چند روز مذاکره این باشگاه اسپانیایی را راضی کردند در دو قسط پول رضایتنامه نکونام را پرداخت کنند اما مشکلات مالی باشگاه استقلال باعثشده تا فعلا از حضور نکونام در استقلال خبری نباشد.

باشگاه استقلال تا اول مرداد برای جذب نکونام و مجیدی فرصت دارد اما با عدم جذب اسپانسر مشکلات مالی این تیم به اوج رسیده است.

چک بسیاری از بازیکنان استقلال هم پاس نشده و بازیکنان منتظر هستند تا ببینند مدیرعامل باشگاه چه راهکاری برای این مسئله دارد.

امیر قلعه نویی نیز در گفت و گو با خبرنگاران اشاره کرده بود قبل از شروع بازی ها قرار است مبلغی از قرارداد بازیکنان پرداخت شود اما ظاهرا فعلا از پول خبری نیست.