به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، بازی تراکتورسازی تبریز با سایپای کرج در حضور ۴۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد تا در نهایت دو تیم بعد از ۹۰ دقیقه تلاش به تقسیم امتیازات رضایت دهند.

بازی با برتری نسبی تراکتورسازی در نیمه نخست آغاز شد و این تیم در دقیقه هشت از کرنر دهنوی صاحب فرصت شده که شوت رو پای فلاویو لوپز با اختلاف اندک از بالای دروازه سایپا به خارج رفت.

در دقیقه ۳۸ سایپا نیز از کرنر صاحب فرصت شده که ضربه محسن یوسفی و شوت حامد شیری روی دروازه تراکتورسازی خطرساز شد.

در دقیقه ۴۰ دهنوی با پاس خوب سید صالحی را صاحب فرصت کرد که مدافعان سایپا مانع از گل تراکتورسازی شدند.

در نیمه دوم تراکتورسازی برتری خود را در حفظ توپ ادامه داده، اما نتوانست راهی برای فتح دروازه سایپا پیدا کند.

در این نیمه سانتر لوپز و ضربه سر فرزاد حاتمی و همچنین شوت محکم فخرالدینی مهمترین حملات تراکتورسازی بود که نتیجه لازم را به همراه نداشت.

قضاوت این بازی بر عهده تورج حق وردی بود که داود رفعتی و علی رضا ائلدرم وی را در امر قضاوت یاری می‌رساندند.

حق وردی در این بازی ۵ بازیکن سایپا با نام‌های کاوه رضایی، سعید دقیقی، مجید ایوبی، کاظم برجلو و محسن یوسفی با نشان دادن کارت زرد جریمه کردد. تنها بازیکن اخطاری تراکتورسازی در این بازی سید محسن حسینی بود.

نه تراکتورسازی طلسم شکن بود نه سایپا سنت شکن

تراکتورسازی نتوانست طلسم عدم پیروزی در بازی هفته نخست را بشکند. این تیم برای پنجمین بازی در بازی هفته اول خود موفق به پیروزی نشده تا بازی‌های هفته اول برای تراکتورسازی در لیگ برتر کابوس شود.

تراکتورسازی در لیگ برتر در هیچ بازی هفته اول به پیروزی نرسیده و دو تساوی و سه شکست عملکرد این تیم در هفته اول است.

سایپا نیز سنت شکست‌ناپذیری خود در تبریز را حفظ کرد. این تیم که در لیگ برتر برای پنجمین بازی در تبریز به میدان می‌رفت، به تساوی دست یافت. سایپا در بازی‌های قبلی خود سه تساوی و یک پیروزی کسب بود.

اسامی تیم تراکتورسازی تبریز

محسن فروزان، مصطفی اکرامی، سید محسن حسینی، مرتضی اسدی، محمد ایران پوریان(از دقیقه ۶۵ فرزاد حاتمی)، فلاویو لوپز، مهدی کیانی، قاسم دهنوی(از دقیقه ۸۸ علی جلیلی)، میلاد فخرالدینی، سید مهدی سید صالحی، احسان حاج صفی

سرمربی: خوزه اولیویرا

سرپرست: حسن آذر نیا

اسامی تیم سایپای کرج

رحمان احمدی، سید اسحاق سبحانی، مجید ایوبی، کاظم برجلو، محسن یوسفی(از دقیقه ۶۶ جونیور تورتا)، سجاد شهباز زاده، کاوه رضایی(از دقیقه ۷۵ منصور تنهایی)، ابراهیم صادقی، سعید دقیقی(از دقیقه ۹۳ روزبه شاه علیدوست)، ابراهیم شکوری، حامد شیری

سرمربی: مجتبی تقوی

سرپرست: مرتضی قنبرپور