به گزارش افکار نیوز به نقل از کیهان،به گزارش روزنامه معاريو نخست وزير رژيم صهيونيستي در ديدار هفته گذشته رئيس جمهور مجارستان انقلاب هاي منطقه و مواضع ضد صهيونيستي ملت هاي مسلمان را تهديدي عليه اروپا توصيف كرد و گفته است: اسرائيل خط مقدم كشورهاي اروپايي در مقابل اسلام تندرو مي باشد. اسلام تندرو دشمن مشترك ما و اروپاست.


وی همچنین گفته است: ما خط مقدم دفاع از اروپا هستیم و در کنار دریایی از دشمنان عرب مسلمان محاصره شده ایم. منطقه را اسلامگرایان تندرویی اداره می کنند که پس از اسرائیل به سراغ اروپا خواهند رفت.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به سرنگونی تعدادی از متحدان اسرائیل گفت: از نظر ما رژیم های یاد شده به ویژه رژیم حسنی مبارک نظام هایی دمکرات بودند که ملت هایشان با سرنگون کردن آنها گرفتار هرج و مرج شده اند!


نتانیاهو همچنین در این دیدار با اشاره به بحران اقتصادی اسرائیل و کشورهای اروپائی تأکید کرد: جلوگیری از گسترش اسلام تندرو در خاورمیانه نیازمند همکاری های بیشتر بین اسرائیل و اروپاست.

تلاش برای تهدید نمایی قیام ملت های مسلمان علیه اروپا در حالی است که بسیاری از کشورهای اروپایی خود دستخوش اعتراضات گسترده شهروندان هستند که احتمالاً آنها نیز تندرو محسوب می شوند و لابد صهیونیست ها آنجا نیز خط مقدم دفاع از اروپا محسوب می شوند!

واقعيت اين است كه ريشه بسياري از ناآرامي ها و اعتراضات فعلي در اروپا و آمريكا زير سر چپاولگري هاي شبكه سرمايه داري- سياسي صهيونيسم بين الملل قرار دارد و اگر هم از ناحيه مردم اروپا يا خاورميانه تهديدي متوجه اروپايي ها شود، زير سر اين شبكه مافيايي است.