به گزارش افکار نیوز ،محسن حسن زاده در گفتگو با مهر، با اشاره به روند مطلوب تیمش در آستانه آغاز فصل جدید رقابتهای لیگ دسته برتر فوتسال باشگاههای کشور اظهار داشت: بازیکنان صبای قم در حال حاضر از بهترینهای لیگ فوتسال باشگاه های برتر ایران هستند.

در بهترین شرایط برای جدال با رقبای خود در لیگ چهاردهم بسر می بریم

وی با بیان اینکه صبای قم تمرینات بسیار خوبی را برای حضور موفق در چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، پشت سر گذاشته است، بیان کرد: بازیکنان تیم فوتسال صبای قم از آمادگی بسیار بالایی برخوردار هستند و در حال حاضر از بهترین شرایط برای جدال با رقبای خود در لیگ چهاردهم برخوردارند.

کاپیتان با تجربه تیم فوتسال صبای قم افزود‌: بازیکنان تیم صبا با توجه به تمرینات خوبی که زیر نظر امیر شمسایی و قدرت الله باقری مربیان تیم انجام داده ایم هم اکنون بسیار آماده هستند و در بازی مقابل تیم شهرداری تبریز این آمادگی به خوبی نمود خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه کسب سه امتیاز مقابل تیم شهرداری تبریز در گام نخست از لیگ برتر فوتسال کشور برای ما بسیار مهم خواهد بود، خاطر نشان کرد: با تلاش بازیکنان و اعتماد به نفس کافی امیدوارم در پایان مسابقه خارج از خانه با شهرداری، پیروزی را از آن خود کنیم.

حسن زاده با بیان اینکه در دو بازی تدارکاتی که کادر فنی برای تیم پیش بینی کرده اند، تیم صبای قم به هماهنگی و هارمونی لازم دست خواهد یافت افزود: به همین دلیل با جدیت برنامه های بدنسازی و آمادگی جسمانی را پشت سر گذاشتیم و فکر می کنم با ترکیبی که امسال داریم، صبا یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر فوتسال باشد.

شناخت زیادی از شهرداری تبریز نداریم

کاپیتان تیم فوتسال صبای قم اظهار داشت: مهمترین عاملی که قطعا می تواند به موفقیت صبای قم در لیگ جدید فوتسال باشگاه های برتر کشور بیانجامد، هماهنگی، همدالی و رفاقت بین کادر فنی و بازیکنان تیم است که از آغاز تمرینات موجب پیشرفت کار تیم شده است.

وی در ادامه با اشاره به میزان شناخت وی و مربیان صبا از نخستین حریف آنها در فصل جدید لیگ برتر فوتسال، عنوان داشت: شهرداری تبریز تیمی است که فصل گذشته در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور موفق به کسب عنوان قهرمانی شده و طبیعتا آنها خریدهای خوبی داشته و آماده بازی های این فصل لیگ برتر هستند.

گفتنی است: چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور از روز پنجشنبه دوازدهم مرداد ماه با شرکت ۱۳ تیم آغاز می شود و طبق برنامه کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، صبای قم از ساعت ۲۲ جمعه سیزدهم مرداد ماه در تبریز به مصاف تیم شهرداری این شهر می رود.