به گزارش افکار نیوز به نقل از مهر، هفدهم تیر ماه امسال کارآگاهان پلیس آگاهی تهران از قتل دختر جوانی در یکی از محله های این شهر با خبر شدند.

تیم جنایی پس از حضور در محل با جسد ماندانا ۳۰ ساله در حالیکه دست و پایش با جوراب زنانه بسته شده بود، روبرو شدند. پزشک جنایی پس از معاینه جسد علت مرگ دختر جوان را خفگی اعلام کرد. کارآگاهان در جریان بررسی های خود دریافتند ماندانا پس از فوت پدر و مادرش به تنهایی در این خانه زندگی می کرد. هفته دیگر پس از این جنایت طلاهای مقتول به همراه یک دستگاه تلویزیون، دوربین و تلفن همراه سرقت شده بود.

ماموران در جریان تجسسهای خود دریافتند مقتول از چندی قبل با پسر جوانی به نام امین آشنا شده و قصد داشت با او ازدواج کند با کشف این سرنخ امین در عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی ها به قتل اعتراف کرد. او درباره انگیزه اش از این جنایت گفت: در تعطیلات نوروز امسال با او آشنا شده و در حالیکه تازه با دختر دیگری عقد کرده بودم به ماندانا پیشنهاد ازدواج دادم.

روز حادثه برای دیدن مقتول به خانه اش رفتم، اما فراموش کرده بودم حلقه ازدواجم را از انگشتانم خارج کنم او با دیدن حلقه متوجه ماجرا شد و داد و فریاد راه انداخت من هم در یک لحظه کنترلم را از دست داده و دست و پای زهرا را با جوراب بستم بعد هم با کمربند و حوله او را خفه کردم.

سرهنگ حسین حسین زاده رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در این باره به مهر گفت: متهم به قتل پس از این جنایت قصد داشت با صحنه سازی انگیزه قتل را سرقت نشان دهد، اما در جریان تحقیقات علمی کارآگاهان راز او فاش و قبل از اینکه موفق به فرار شود، دستگیر شد.

وی ادامه داد: هم اکنون تحقیقات از متهم در اداره آگاهی ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با هشدار به جوانان گفت: دوستیهای خیابانی و اینترنتی پایان خوشی، نداشته اغلب آنها به ازدواج ختم نمی شود. دختران باید توجه داشته باشند که اگر فردی واقعا قصد ازدواج دارد، به صورت رسمی اقدام به این کار می کند.