صهیونیستها بدنبال کاهش اثرگذاری سپاه در منطقه‬

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو باافکارنیوزضمن محکوم کردن اقدام کشورهای عضو همکاری خلیج فارس در قدردانی از کشور یمن برای کشف شبکه جاسوسی ایران و اتهام زنی به فرماندهان سپاه در این رابطه گفت: دشمنان انقلاب با آگاهی از نقش و اثرگذاری سپاه مدت هاست که اتهام زنی به فرماندهان سپاه را در دستور کار خود قرار دادند تا به باور نادرست شان سپاه را تضعیف کنند.

سید حسین نقوی حسینی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی اثرگذاری سپاه را درک می کنند، اظهارداشت: سپاه به عنوان محور حفظ نظام جمهوری اسلامی به خوبی نقش و وظایف اش را اجرایی می کند که این خود عاملی برای تلاش دشمنان در تضعیف کردن چهره سپاه است.

وی در ادامه خدشه دار کردن چهره و جایگاه نظام در عرصه بین المللی را سیاست آمریکا و رژیم اشغالگر قدس عنوان و خاطرنشان کرد: این سیاست را به خوبی می توان در اقدام اخیر کشورهای عضو همکاری خلیج فارس در تقدیر از یمن آن هم به خاطر اتهام واهی کشف شبکه جاسوسی ایرانی مشاهده کرد.

این عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: نمونه دیگر سیاست آمریکا و صهیونست را می توان در اتهام زنی به ایران در دست داشتن در انفجار اتوبوس گردشگران اسرائیلی در بلغارستان دید، تمامی این اتهامات با این هدف مطرح می شود که منزلت جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی خدشه دار شود.

نقوی حسینی در توضیح هدف دیگر دشمنان از این گونه اتهام زنی ها گفت: زیرسوال بردن کشوری و زدن انگ مداخله گری در عملیات تروریستی و مسائلی از این دست زمینه حمله و تهاجم نظامی و زورگویی علیه آن کشور را در افکار عمومی دنیا آماده می کند؛ این همان هدفی است که دشمنان دنبال می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: قصد این کشورها از اتهام زنی به ایران مخدوش کردن چهره ایران در بین کشورهای تازه انقلاب کرده مطابق با الگوی بیداری اسلامی است تا بعد از آن الگوی حکومت داری خود را در این کشورها دنبال کنند؛ اتفاقی که در صورت وقوع تنها انقلاب های منطقه را به انحراف خواهد کشاند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: این اظهارات برای به انحراف کشاندن انقلاب های مردمی منطقه مطرح می شود و کسانی که چنین مسائلی را بیان می کنند می خواهند نشان بدهند این انقلابها با مداخله کشورهای خارجی صورت می گیرد.

سید حسین نقوی حسینی تاکید کرد: این قبیل اتهامات به منظور منحرف کردن انقلاب های مردمی منطقه از اهداف اصلی آن وارد می شود و تنها آمریکا و رژیم صهیونیستی از این اتهام افکنی ها سود می برند.