افکارنیوز: کودکی, نوجوانی و حتی جوانی ما پر از رویای بازی و فعالیت استو از ابتدا در تابستانهای ما آببازی نقش خاطرهانگیزی داشته است اگر چه در جوانیامان, این بازی گاهی ما و اطرافیانمان را به دردسر انداخته و حتی در جامعه با محدودیتهایی روبرو شدهایم اما همچنان دلچسبترین بازی تابستانی ایرانیها همین آببازیست.

این ها را در ابتدا گفتم تا بگویم شاید این بازی تنها برای ایرانی‌ها انقدر خاطره‌انگیز نیست چرا که اخیرا ژاپنی‌ها در ادامه روند تولید سلاح‌های گوناگون برای لذت بردن از این بازی, یک اسلجه آر. پی. جی ۷ را نیز به مجوعه وسایل آب‌بازی اضافه کرده‌اند.



شرکت ژاپنی مارودای اسلحه اسباب‌بازی آر. پی. جی ۷ را که به گلوله‌ها و یا بهتر بگویم موشک‌های پر از آب مجهز می‌شود با قیمت ۳۶۳ دلار روانه بازار کرده است. البته این مجموعه در قالب یک کیت به شما عرضه می‌شود تا شما سلاح خود را با دست خودتان بسازید.

پس از ساختن اسلحه کافیست موشک‌های آن را با آب پر کنید و قسمت لانچر موشک را نیز با استفاده از تلمبه با هوا پرکنید تا دقیقا نقش یک موشک واقعی را برای شما ایفا کند. در کیت به فروش رفته از طرف شرکت مبه تعداد کافی موشک در اختیار شما قرار گرفته تا زرادخانه خود را آماده کنید.



انتظار میرود این اسباببازی تنها توسط بزرگسالان و افراد بالای ۱۸ سال مورد استفاده قرار گیرد. وقتی میگویم انتظار میرود یعنی هیچ جای امیدی نیست که توسط کودکان استفاده نشود! به نظر ما که هیچ جای امیدی برای عدم استفاده در سن پائینتر وجود ندارد! اگر در ایران هستید احتمالا چند وقت دیگر شاهد نسخههای چینی آن در بازار ایران خواهید بود و یا شاید همین الان!