به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، رسول خوروش در مورد وضعیت تیم فوتبال سپاهان ضمن بیان مطلب فوق گفت: در این دو بازی تیم سپاهان عملکرد خوبی داشت و توانست پیروزیهای ارزشمندی را کسب کند، البته تیم ما نیاز به هماهنگی بیشتری دارد.

وی اضافه کرد: آنهایی که در نظرسنجی برنامه ۹۰ در مورد عملکرد تیم‌ها در فصل نقل و انتقالات تنها ۲ درصد به سپاهان رای دادند باید جوابگوی نظرشان باشند، زیرا ما مسابقات را با دو پیروزی مهم آغاز کردیم. ان‌شا‌‌ءالله در آینده هماهنگ‌تر شد و بازی‌های بهتری را ارائه خواهیم کرد.

مدیرفنی تیم فوتبال سپاهان در مورد وضعیت مصدومیت بازیکنان این تیم اظهار داشت: محمد غلامی از امروز در تمرینات گروهی تیم سپاهان حضور می‌یابد اما به بازی با راه‌آهن نمی‌رسد. وضعیت نویدکیا هم که مصدومیتی از فصل گذشته دارد، امروز مشخص می‌شود اما امیدوارم این بازیکن بتواند برابر راه‌آهن به میدان برود.

خوروش در پایان در مورد وضعیت فرهاد مجیدی برای حضور در تیم سپاهان گفت: بنده از این مسئله اطلاعی ندارم اما شاید از سوی باشگاه با این بازیکن مذاکره شده است. البته حضور مجیدی در سپاهان بستگی به نظر "زلاتکو کرانچار" دارد و ایشان باید در این مورد اظهارنظر کند.