به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، در تمرین عصر امروز استقلال دستیاران کیروش حضور یافتند و با امیر قلعهنویی صحبت کردند. امید نمازی، سیموئز، مارکار آقاجانیان و دن گاسپار مربیان تیم ملی فوتبال در ابتدای تمرین آبیپوشان حضور پیدا کردند و نظارهگر برنامههای تاکتیکی آبیپوشان شدند. امید نمازی که شناخت بیشتری از بازیکنان استقلال دارد در خصوص نفرات این تیم توضیحاتی را به کاسپار و سیموئز داد.

در حاشیه تمرین امروز آبی‌پوشان یک جوان معلول به نام سید علی موسوی که در برنامه ماه عسل حضور پیدا کرده بود با امیر قلعه‌نویی صحبت کرد. این جوان معلول که به وسیله " مالک " از اعضای کمیته فرهنگی باشگاه استقلال به محل تمرین آمده بود، در کنار قلعه‌نویی و اکثر بازیکنان استقلال عکس یادگاری گرفت و سرمربی آبی‌پوشان نیز پیراهن شماره ۱۲ استقلال را که متعلق به هواداران این تیم است، به وی اهدا کرد.

قلعه‌نویی خطاب به این جوان گفت: ‌ شما مثل نعمتی هستید که باید در این شرایط از شما استفاده بهینه برد. امیدوارم در این ماه مبارک، ما و اعضای تیم استقلال را دعا کنید چون خداوند نگاه ویژه‌ای به شما دارد.

سید میثم حسینی که به تازگی گچ پایش را باز کرده، بدون مشکل در تمرین امروز حاضر شد و تمریناتش را آغاز کرد. همچنین میلاد میداودی که با مصدومیت جزئی با سایپا مواجه شده بود در تمرین امروز حضور داشت اما سیاوش اکبرپور غایب بود.

مجتبی جباری که شایعاتی پیرامون جداییاش از استقلال و پیوستن به یک تیم قطری به گوش میرسد، امروز در کنار دیگر بازیکنان به تمرین پرداخت.