به گزارش افکارنیوز، فارس به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، مردی ۳۵ ساله در جنوب مرکزی "پنسیلوانیا" پس از آنکه بر سر برنامه نگهداری دختر خود با همسرش با مشکل مواجه شد، ۳ نفر را کشته و با دختر خود فرار کرد. مقامات پلیس اعلام کردهاند که متهم و دخترش در ۲۵۰ مایلی "اوهایو" پیدا شدهاند.

" کوین کلیوز " روز جمعه قصد داشته با همسر خود تماس گرفته و برای دیدن دخترش با وی هماهنگی کند. پس از آنکه همسر وی پاسخی به تماس کلیوز نمی‌دهد، وی به خانه‌ای می‌رود که دخترش در آن نگهداری می‌شده است.

پلیس اعلام کرده است که کلیوز پس از حضور در محل، زن و شوهری را می‌بیند که در خودرویی نشسته بودند. وی سپس به جر و بحثبا این افراد پرداخته و زمانی که به او گفته می‌شود که باید محل را ترک کند، اقدام به تیراندازی کرده و این دو نفر به همراه یک زن دیگر را به قتل می‌رساند. او پس از کشتن این سه نفر، به همراه دخترش از محل متواری می‌شود.

پلیس یک ساعت بعد، کلیوز و دخترش را در " آستین‌تون " در منطقه شمالی اهایو یافته و کلیوز را به اتهام ۳ فقره قتل بازداشت کرده است.

دسترسی آزادانه آمریکاییها به سلاح گرم موجب شده تا هر هفته شامل مواردی از تیراندازی و قتلهای مسلحانه در آمریکا باشیم. در جدیدترین حادثه بزرگ تیراندازی در آمریکا، فردی با تیراندازی در سینمایی در "آرورا" کلورادو، ۱۲ نفر را کشته ۵۸ نفر را زخمی کرد.