ستاره های میلیاردی فعلا در کما!!
سرویس ورزشی افکار نیوز

- تیم پرسپولیس که هفته گذشته برابر فجر سپاسی شکست خورد، با خوش شانسی از شکست برابر تیم گهر درود گریخت تا مشخص شود بازیکنان کهکشانی پرسپولیس آن طور ها که که گفته می شد فوق ستاره و قیمتی نیستند.

به گزارشافکار نیوزشاید اگر کمک داور بازی تیم های پرسپولیس و گهر درود با دقت بیشتری پرچم زده بود، دومین باخت سرخپوشان تهرانی در عرض یک هفته رقم می خورد تا این تیم به معنای واقعی وارد بحران شود اما شاگردان مانوئل خوزه خوش شانس بودند که از این دیدار یک امتیاز گرفتند.

تیم پرسپولیس در شرایطی از سه بازی ابتدایی خود تنها ۴ امتیاز کسب کرده است که این تیم در فصل نقل و انتقالات با صرف هزینه سنگین بیشترین نفرات ملی پوش را به خدمت گرفت تا اصطلاحا تیمی کهکشانی را راهی لیگ کند اما این بازیکنان کهکشانی که اخبار متفاوتی در خصوص رقم قرارداد آن ها منتشر می شود، در این چند هفته نشانی از بازیکنان سرشناسی که قرار است قهرمانی لیگ دوازدهم را برای تیم تهرانی به ارمغان بیاورند، دیده نمی شود.

پرسپولیس هفته گذشته در ورزشگاه آزادی و مقابل چشم هودارانش برابر تیم فجر سپاسی باخت که گفته می شود با بودجه سه میلیاردی بسته شده است، یعنی کل هزینه صرف شده برای این تیم برابر با رقم قرارداد دو بازیکن تیم پرسپولیس است اما در مستطیل سبز این بازیکنان کارایی بازیکنان ۵۰ میلیونی را هم ندارند و بیشتر به فکر حفظ ساق پا و نمایش توانایی های فردی هستند تا اینکه به برد تیم و نتیجه گرفتن آن فکر کنند.

باخت برابر فجر سپاسی و تساوی برابر گهر تازه لیگ برتری شده یک بار دیگر ثابت کرد که در فوتبال پول حرف اول را نمی زند و پرسپولیس برای نتیجه گرفتن نیاز به تزریق روح برد در این تیم دارد.