داماش از هفته هفتم آماده‌تر می‌شود

به گزارش افکار نیوز به نقل از فارس، امید هرندی پس از موفقیت تیمش مقابل پیکان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بچهها بازی خوبی را ارائه دادند، ابراز داشت: بازیکنان با توجه به تمام خستگیها مردانه جنگیدند و تیم داماش واقعی را از هفته هفتم به بعد آمادهتر خواهید دید.

وی با بیان اینکه برخی از اشتباهات امروز به خاطر خستگی بازی قبل مقابل آلومینیوم هرمزگان است، تصریح کرد: انجام بازی در مقابل تیم آلومینیوم هرمزگان در هوای بسیار گرم بندر عباس موجب شد تا بازیکنان ما حالت اولیه خود را دیرتر به دست بیاورند.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با اشاره به اینکه از نتیجه راضی هستم و پیکان تیم فوق‌العاده خوبی است، اضافه کرد: تیم پیکان از هفته‌های هشتم به بعد انسجام خود را به دست می‌آورد و برای تیم‌ها مشکل ساز می‌شود.

هرندی با تصریح بر اینکه تیم داماش همیشه به داوری کشور احترام گذاشته است، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم صحنه‌ای که داور برای تیم حریف خطا گرفت به هیچ عنوان پنالتی نبود و به نظر می‌رسد داور بر اثر عدم جای گیری درست در زمین این اشتباه را مرتکب شد.

به گزارش فارس، با پایان هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور تیم داماش گیلان با کسب پنج امتیاز در جایگاه ششم جدول ردهبندی قرار گرفت و تیم پیکان با کسب یک امتیاز در رده ۱۶ جدول هجده تیمی این رقابتها ایستاد.