بازرسان AFC یک هفته دیرتر می آیند

به گزارش افکار نیوز به نقل از فارس، غلامرضا بهروان در خصوص حضور بازرسان AFC برای ارزیابی امکانات باشگاهها عنوان کرد: کارگروهی را در این راستا تشکیل دادهایم که خودم و عزیز محمدی در آن حضور داریم. مسئولیت را با برنامهریزی و به صورت حساب شده پیش میبریم تا مشکلات باشگاهها برطرف و تمام مدارک کامل شود. اقدامات خود را انجام میدهیم تا هیچ مشکلی در این زمینه ایجاد نشود.

وی در خصوص اینکه آیا مهلتی برای ارسال مدارک باشگاه‌ها در نظر خواهند گرفت خاطرنشان کرد: صددرصد چنین کاری انجام می‌دهیم زیرا همه چیز باید اصولی و کامل باشد.

بهروان با اشاره به برگزاری اجلاس سران در تهران یادآور شد: با توجه به اینکه اجلاس سران را در شهریورماه در تهران برگزار خواهیم کرد، از مسئولان AFC درخواست کردیم یک هفته دیرتر به تهران بیایند و آنها هم قرار شد ۱۴ شهریور وارد تهران شوند.

سرپرست سازمان لیگ در خصوص اینکه با توجه به اینکه اسپانسر باشگاه استقلال همان اسپانسر سازمان لیگ است و در این زمینه مشکلی وجود ندارد،؛ یادآور شد: هیچ مشکلی در این زمینه نیست. قبل از شروع باشگاه‌ها جلسه‌ای با مسئولان باشگاه‌ها داشتیم و تمام این مسائل را گوشزد کردیم. این موضوع نیز طبق قانون است و می‌توانند آنها از آن استفاده کنند.

بهروان در مورد اتفاقات دیدار گهر و پرسپولیس و اینکه آیا گزارش‌ها را به کمیته انضباطی ارسال کردند، گفت: همه چیز را مستند ارائه می‌کنیم. یک روز پس از بازی‌ها مشاهدات خود را به کمیته‌های مربوط ارسال می‌کنیم تا آنها در این زمینه تصمیم بگیرند.

سرپرست سازمان لیگ درباره اینکه آیا این رای به سرعت اعلام خواهد شد، اظهار داشت: ممکن است ما هر حرفی بزنیم ‌آقایان به دل بگیرند و ناراحت شوند. قصد ندارم تلاش مسئولان را زیر سؤال ببرم، اما در هر صورت باید رای به موقع صادر شود تا اثربخش باشد. تنبیه باید اثر خود را بر جای بگذارد. هنگامی که رای صادر نشود رفتارها همان‌گونه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: ‌ حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی نیز اعلام کرد در بازی گهر و ملوان که در کرج برگزار شد، خساراتی وارد شد، اما وقتی که با این موضوع برخورد و رأی آن صادر نمی‌شود، چنین اتفاقی بار دیگر تکرار می‌شود. متاسفانه مسئولان کرجی هم به علت همین اتفاقات میزبانی گهر را نپذیرفتند. هنگامی که رای دیر صادر شود، مشکلاتی وارد لیگ می‌شود.

سرپرست سازمان لیگ در خصوص اینکه آیا بازی‌های گهر در کرج و یا ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، تاکید کرد: رایزنی‌های خود را انجام می‌‌دهیم تا بازی‌ها در همان کرج برگزار شود. مسئولان کرج اعلام کردند نمی‌توانیم از این تیم پذیرایی کنیم اما با آنها صحبت خواهیم کرد.

بهروان در خصوص اینکه آیا بازی پیکان و تراکتورسازی در تختی برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: نظر شورای تامین این است که بازی تراکتورسازی در تختی برگزار شود.

وی درباره شعارهای هواداران گهر که اعلام میکردند چه ببریم و چه ببازیم منتظر جنگیم، یادآور شد: انشاءالله که این شعارها ورزشی بوده و آنها هدف دیگری را دنبال نمیکردند.