افکارنیوز: برای کنار آمدن با اعضای خانواده لازم است آنها را همان طوری که هستند بپذیرید و دوست داشته باشید. فراموش نکنید هرگز نمی توانید شخصیت انسان ها را به کلی تغییر دهید.


فروردین

اگرچه چیزهایی هست که باید انجام شوند، ولی لازم نیست خود را بیش از حد درگیر آنها کنید یا دچار اضطراب و نگرانی شوید.

پیش بینی روابط شما: به زودی قدمی در جهت بهتر کردن روابط خانوادگی خود بر می دارید و موفق خواهید بود.

پیش بینی شغل شما: خواهد بود. ممکن است این روزها احساس خواب آلودگی و خستگی کنید یا از روزمرگی زندگیتان خسته شده باشید. هیچ کس غیر از خود شما نمی تواند به حل این مشکل کمک کند.

اردیبهشت

در آستانه شروع مرحله ای جدید و هیجان انگیز از زندگی خود هستید، که از مدتی پیش انتظارش را می کشیدید.

پیش بینی روابط شما: نگاهی به روابط دوستانه خود بیندازید و دوستان واقعی را از کسانی که تنها ادعای دوستی دارند حدا کنید.

پیش بینی شغل شما: سرسختی و لجاجت شما گاهی حتی به محل کارتان سرایت می کند. به شما توصیه می کنیم بیشتر مراقب باشید چون این ویژگی شما می تواند به موقعیت کاریتان لطمه بزند.

خرداد

یکی از اعضای خانواده به کمک شما نیاز پیدا خواهد کرد. خانواده شما در حال برنامه ریزی برای اتفاقی خوب و شیرین هستند.

پیش بینی روابط شما: در مسائل عاطفی عملکرد جالب و منحصر به فردی دارید چون همیشه حساب و کتاب می کنید. شاید عشق از نظر شما نوعی معامله باشد!

پیش بینی شغل شما: اگر الان بتوانید به بعضی برنامه هایی که در سر دارید جامه عمل بپوشانید مراحل بعدی خود به خود انجام خواهد شد.

تیر

تنها به زمان حال نگاه کنید. یادتان باشد گذشته ها گذشته و آینده خوب و شیرینی منتظر شما است.

پیش بینی روابط شما: قبل از اینکه علاقه تان به شخص خاصی از حدی که هست بیشتر شود لازم است بعضی واقعیت ها را در نظر بگیرید. عاقبت اندیشی کلید رسیدن به یک آینده امن و آرام است.

پیش بینی شغل شما: خلاقیت جزئی جدایی ناپذیر از زندگی شما است، چرا آن را وارد شغل و حرفه خود نمی کنید؟ این نعمت خدادادی می تواند زمینه پیشرفت و ترقی شما را فراهم کند.

مرداد

برای کنار آمدن با اعضای خانواده لازم است آنها را همان طوری که هستند بپذیرید و دوست داشته باشید. فراموش نکنید هرگز نمی توانید شخصیت انسان ها را به کلی تغییر دهید.

پیش بینی روابط شما: به کسی که احتمالا از شما بزرگتر است کمکی کرده اید و او از این بابت از شما متشکر است.

پیش بینی شغل شما: سوالات زیادی در ذهن شما وجود دارند که ذهنتان را به خود مشغول می کنند. تنها چیزی که می دانید این است که فکرتان مشغول شده و نمی توانید بر کارهای دیگر تمرکز کنید. برای حل این مشکل قبل از هر چیز به ریشه یابی و برنامه ریزی نیاز دارید.

شهریور

امروز احساس رخوت و خواب آلودگی آزارتان می دهد. شاید ورزش و تغذیه مناسب بتواند به حل این مشکل کمک کند.

پیش بینی روابط شما: امروز برخورد سرد و خشک شما ممکن است دیگران را برنجاند. اگر به موضوعی بی علاقه هستید یا برایتان جالب نیست، حداقل وانمود کنید که حرف های طرف مقابل را می شنوید و برای آنها ارزش قائل هستید.

پیش بینی شغل شما: حتی اگر از موقعیت کنونی خود راضی هستید به این حد قانع نشوید. برای کسانی که به دنبال زندگی بهتر هستند همیشه راه پیشرفت باز است.

مهر

کم کم بعضی چیزهایی که قبلا جدی نبوده اند، جدی می شوند. مراقب باشید تسلیم بعضی حرف های بی ارزش و پیش پا افتاده نشوید.

پیش بینی روابط شما: شاید قضاوت شما راجع به کسی از اول اشتباه بوده، و شاید اعتماد بیش از حد به شخصی خاص به زیان شما تمام شده باشد. از این اشتباه درس بگیرید و هرگز در روابط دوستانه خود بی گدار به آب نزنید.

پیش بینی شغل شما: اگر هدفی را انتخاب کرده اید، بر آن تمرکز کنید و از این شاخه به آن شاخه نپرید. عوض کردن مسیر زندگیتان برای شما سودی ندارد.

آبان

برای زمان و پول خود به درستی برنامه ریزی کنید تا در میانه راه به مشکل بر نخورید.

پیش بینی روابط شما: وقتی کسی را دوست داشته باشید با تمام وجود از او حمایت می کنید ولی خدا نکند اعتمادتان نسبت به کسی از بین برود! اما دیگران حق دارند از شما فرصت بخواهند.

پیش بینی شغل شما: امروز و آینده اراده ای شکست ناپذیر خواهد داشت و برای تصمیمی که امروز می گیرید تلاش خواهید کرد.

آذر

تغییری که اخیرا در زندگی شما به وجود آمده(نقل مکان به خانه ای دیگر، ازدواج یا غیره) علاوه بر ایجاد تنوع در زندگی شما، شما را وارد مراحل تازه ای خواهد کرد.

پیش بینی روابط شما: امروز زمان مناسبی است برای اینکه با همسر یا کسی که دوستش دارید به طور صریح و بی پرده صحبت کنید و از او برای حل بعضی مشکلات مشترک کمک بخواهید.

پیش بینی شغل شما: اگر به فکر فراگیری مهارت جدیدی هستید، همین امروز شروع کنید. کافی است اراده و تمرین کافی داشته باشید.

دی


زندگی شما را غافلگیر کرده است. تصمیم به انجام کاری گرفته اید که شاید همین یک سال پیش آن را جزو محالات می دانستید.

پیش بینی روابط شما: درست است که گاهی بی حوصله و کسل هستید، ولی نباید اجازه بدهید روابط عاطفیتان دچار تنش شود یا طرف مقابل کمبودی حس کند.

پیش بینی شغل شما: درآمدتان کمی بیشتر شده ولی نباید به خود مغرور شوید یا واخرجی کنید.

بهمن

توانایی و لیاقت شما بر هیچ کس پوشیده نیست ولی بهتر است با غرور بیش از حد مبارزه کنید و به دیگران هم فرصت ابراز وجود بدهید.

پیش بینی روابط شما: موقعیت عاطفی شما تغییر می کند ولی فراموش نکنید که جامعه و خانواده از شما چه توقعاتی دارند.

پیش بینی شغل شما: امروز در محل کار تنش و استرس وجود دارد ولی شما می توانید خونسردی خود را حفظ کنید. بهتر است وارد حوزه ای که به شما مربوط نمی شود نشوید.

اسفند

اتفاقی خوب ولی ناگهانی و غافلگیر کننده در انتظار شما است. برای انجام بعضی کارها به هیچ عنوان عجله نکنید.

پیش بینی روابط شما: گاهی اجاره بدهید طرف مقابل جای خالیتان را احساس کند. جواب همه معماها را به او ندهید. همیشه یک برگ برنده را نزد خود نگه دارید.

پیش بینی شغل شما: از بعضی کارهای یکنواخت شدیدا خسته شده اید. فعلا ناچارید به همین صورت ادامه دهید ولی مطمئنا زندگی شما هم مثل زندگی همه تغییر خواهد کرد.


اگر امروز روز تولدتان است

مری لوییز پارکر ( بازیگر) هم متولد امروز است. مهم نیست چگونه به نظر می رسید، در باطن همیشه از اعتماد به نفس کافی برخوردار هستید. از اینکه متفاوت باشید لذت می برید و گاهی دیدگاه های جالب و منحصر به فرد خود را برای تحت تاثیر قرار دادن بیان می کنید.