آلبوم جدید خواجه امیری در راه است…

به گزارش افکارنیوز به نقل از تماشا، زایا سلیمان مدیر برنامه های احسان خواجه امیری از آمدن آلبوم خواجه امیری در شهریور ماه خبر داد و گفت: ۹۵ درصد از کارهای آلبوم انجام شده و تمامی مجوزهای لازم از ارشاد گرفته شده است و فقط چند مرحله اداری باقی مانده است. همچنین ما قصد داریم بعد از ماه رمضان آلبوم روانه بازار بشود.

بعد از منتشر شدن آلبوم در شهریور ماه این خواننده پاپ کشور مهر ماه در تهران به روی صحنه می رود. مدیر برنامه های خواجه امیری در خصوص اینکه احتمال دارد این آلبوم با آلبوم محسن یگانه همزمان شود گفت: «اصلا از این لحاظ مشکلی نیست و تا زمانی که قانون کپی رایت عملی نشود نمی توان گفت که باید مثلا ۴ ماه از آمدن یک آلبوم بگذرد و بعد آلبوم دیگری منتشر شود، چون در ایران فروش آلبوم فقط در همان ۲۴ الی ۴۸ ساعت اولیه است و بعد از آن متاسفانه ماجراهای دانلود و کپی و غیره پیش می آید.»

دمویی از این آلبوم بیرون نخواهد آمد و هفته آینده تیزری تصویری از آلبوم منتشر می شود که در این تیزر خواجه امیری قطعه ای از آلبومش را که سیروان خسروی تنظیم کرده اجرا می کند.

این آلبوم در ده قطعه آماده شده است که تمامی ترانه هایش را روزبه بمانی سروده و آهنگسازی آن به عهده احسان خواجه امیری و علیرضا افکاری است. در تنظیم هم سیروان خسروی و هومن نامداری همکاری کرده اند. نام آلبوم هنوز مشخص نشده و احتمالا یه لحظه رویایی برای آن انتخاب می شود.