واکنش متکی به کاندیداتوری درانتخابات ریاست جمهوری

به گزارش افکار نیوز به نقل از فارس، دیدار متکی با باهنر از ساعت ۷ بامداد امروز پنجشنبه در دفتر مرکزی جامعه اسلامی مهندسین انجام شد و ساعت ۹:۳۰ دقیقه پایان یافت.

روز گذشته نام وزیر سابق امورخارجه در کنار نام مصطفی پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور و محمد نهاوندیان رئیس اتاق بازرگانی ایران به عنوان نامزدهای جبهه پیروان خط امام و رهبری برای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری مطرح شد.

محمدرضا باهنر درباره نشست امروز خود با متکی گفت: جلسات جبهه پیروان هر هفته مرتب برگزار می‌شود و آقای متکی هم عضو شورای مرکزی این جبهه است.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در پاسخ به سؤالی درباره انجام مباحثانتخاباتی در این دیدار نیز اعلام کرد: هنوز وارد مصادیق نشدیم و آقای متکی در این باره حرفی نزد و ما هم در این باره صحبتی نداشتیم.

برپایه این خبر اگرچه باهنر گفت که دیدار امروز وی با متکی در چارچوب جلسات مستمر شورای مرکزی جبهه پیروان بوده اما نکته قابل توجه عدم حضور برخی اعضا از جمله سیدکمال‌الدین سجادی سخنگوی این جبهه در این نشست بود.

خبرنگار ما از متکی هم درباره دیدار امروز خود با دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین و ارتباط آن با طرح نام او به عنوان داوطلب ریاست جمهوری آینده سؤال کرد اما وی حاضر به اظهار نظر در این باره نشد و به ذکر این جملات بسنده کرد: " عذرخواهی می‌کنم "، " التماس دعا دارم "، " خیلی ارادت داریم "، " خداحافظ شما ".

یادآوری میشود سال گذشته برخی چهرههای اصولگرا، ایده تشکیل هیئت بزرگ اصولگرایان توسط متکی و باهنر را در راستای وحدت طیفها و احزاب این جریان مطرح کردند و ایجاد آن را برای پیگیری امور اجرایی و انتخاباتی کارآمد دانسته بودند و از سوی دیگر باهنر بارها از لزوم تاسیس "حزب فراگیر" در جبهه اصولگرایی سخن گفته بود.