رضایی: به تیم ملی برمی‌گردم

به گزارش افکارنیوز غلامرضا رضایی در گفتوگو با فارس، صحبتهای زیر را انجام داد.

فارس: بعد از مدتی مصدومیت سرانجام برای پرسپولیس به میدان رفتی…

هر بازیکنی که از مصدومیت رهایی پیدا می‌‌کند، زمان می‌برد که دوباره به شرایط آرمانی برسد. من هم در بازی سوم در زمانی که در زمین بودم بد کار نکردم. در بازی مقابل صبا نیز تمام تلاشم را انجام دادم ولی صبایی‌ها دست به دفاع فشرده زدند و با دو حمله ما را غافلگیر کردند.

فارس: ‌ چرا این اتفاق به راحتی می‌افتد؟ یعنی شما حمله می‌کنید و حریف گل می‌زند.

پرسپولیس امسال تیم بسیار خوبی دارد و حریفان اول می‌خواهند گل نخورند و برابر ما به یک امتیاز برسند بعد به مسائل دیگر فکر می‌کنند. پرسپولیس مربی‌ای را به خدمت گرفته که هیچکدام از بازیکنان را نمی‌شناخت، ژوزه دیر به جمع ما اضافه شد و حتی در دوران بدنسازی نیز وقت نبود تا به خواسته‌هایش برسد. تیم در هر بازی با یک ترکیب به میدان می‌رود چون هنوز ژوزه تیم را نشناخته و این موضوع هم طبیعی است اما مطمئن باشید با پتانسیلی که در او وجود دارد در کنار بازیکنان خوب، تیم خیلی زود از این شرایط خارج می‌شود. فقط امیدوارم هواداران صبور باشند.

فارس: برخی هواداران نگران وضعیت پرسپولیس مخصوصا در دربی هستند.

آن بازی شرایط خودش را دارد و به نظر من شرایط دربی با همه بازی‌ها فرق می‌کند. ما تیم خوب و کاملی داریم و فقط باید تلاش، کوشش و تمرکز خود را بیشتر کنیم. من برای استقلال احترام خاصی قائلم ولی به پرسپولیس اعتقاد قلبی دارم. همانطور که به المپیکی‌ها اعتقاد داشتم و می‌بینید که در لندن کاری کردند کارستان.

فارس: در مورد المپیکی‌ها حرف زدی، نظرت درباره مدال‌آوری ورزشکاران ما چیست؟

تمام بازیکنان پرسپولیس هر وقت که ملی‌پوشان المپیکی ما به میدان می‌روند در رختکن پرسپولیس جمع می‌شوند و با تمام وجود ورزشکاران المپیک را تشویق می‌کنند. پس از هر موفقیت در رختکن پرسپولیس بغض گلویمان را می‌گرفت و از شدت خوشحالی می‌خواستیم پرواز کنیم. به عنوان یک ایرانی افتخار می‌کنم و دوست دارم دست این عزیزان را ببوسم. امیدوارم تیم ملی فوتبال ما هم بتواند با صعود به جام جهانی دل مردم را شاد کند.

فارس: در لیست جدید تیم ملی جایی نداری…

قول میدهم حتما در اردوی بعدی تیم ملی حضور پیدا خواهم کرد. نگرانی وجود ندارد، من برمیگردم و جای خودم را پس میگیرم. میخواهم جزو افرادی باشم که برای رفتن به جام جهانی به تیم ملی کشورم کمک کنم.