جانواریو: مصدومیت جباری اتفاق خوبی نیست

به گزارش افکارنیوز به نقل از سایت گل- فابیو جانواریو، هافبک برزیلی تیم فوتبال استقلال با این که چهار هفته از شروع لیگ برتر گذشته هنوز به طور کامل از عملکرد خودش راضی نیست و معتقد است که میتواند شرایط بهتری را در هفتههای آینده داشته باشد.

با این حال جانواریو در بازی با مس کرمان باز هم یک چهره تأثیر‌گذار در ترکیب استقلال بود که یک گل زد ولی مردود اعلام شد و شوت او هم به تیر دروازه اصابت کرد. با جانواریو در مورد آن بازی صحبت می‌کنیم و او به خبرنگار سایت گل می‌گوید: «واقعاً در آن بازی بدشانس بودیم. متأسفانه گلی که زدم به اشتباه مردود اعلام شد و من شک ندارم که گل من سالم بود. متأسفانه روی شوتی هم که زدم بدشانس بودم و توپ به تیر دروازه برخورد کرد. با این حال باید بگویم که استقلال مستحق برد بود.»

برخی معتقدند جانواریو هنوز مثل روزهای اوج فوتبال بازی نمی‌کند و خودش در این مورد می‌گوید: «می‌دانم هنوز توقعات را برآورده نکردم ولی من نیاز به زمان دارم. من دیرتر از حد موعد به تمرینات استقلال اضافه شدم و نتوانستم به طور کامل با این تیم تمرین و بدنسازی کنم. با این حال تلاش می‌کنم تا خیلی زود خودم را به شرایط ایده‌آل برسانم و مطمئن باشید خیلی زود این اتفاق خواهد افتاد.»

از فابیو در مورد مصدومیت مجتبی جباری و دوری چندماهه او از میادین فوتبال سئوال می‌کنیم و جانواریو در جواب می‌گوید: «مصدومیت جباری اتفاق خوبی نیست و همه ما دوست داشتیم که او خیلی زود برگردد. مجتبی واقعاً فوتبالیست تاثیرگذاری است که می‌توانست در این هفته‌ها به استقلال کمک کند. من فقط امیدوارم جباری هرچه زودتر به ترکیب استقلال برگردد.»

استقلال قرار است در هفته ششم لیگ برتر به مصاف پرسپولیس برود و از حالا بعضی از بازیکنان دو تیم در مورد این بازی حرف میزنند. جانواریو میگوید: از حالا زود است در مورد این بازی صحبت کنیم چون ما قبل از تقابل با پرسپولیس باید یک بازی انجام دهیم، با این حال معتقدم که دربی و بازی کردن مقابل پرسپولیس سخت است. آنها تیم قابل احترامی هستند و بازیکنان بسیار خوبی دارند ولی ما میخواهیم دربی را ببریم تا هواداران را خوشحال کنیم.