به گزارش افکارنیوز به نقل از پايگاه خبري پليس ،" سر هنگ غلامعباس بلفكه " فرمانده انتظامي شاهين شهر و ميمه با اعلام اين مطلب اظهار داشت: در پي شكايت سه نفر از شهروندان از فردي به نام " رضا _م " ۴۴ ساله مبني بر اينكه وي با فر يب و نيرنگ و به بهانه ارائه ويزاي كار دراروپا از آنها مبلغ ۲۵۰ميليون ريال دريافت و سپس متواري شده است موضوع به صورت ويژه در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت .


وی افزود: با تحقیقات گسترده ای که در خصوص این متهم صورت گرفت سرانجام پس از چندین هفته کار شبانه روزی و اقدامات ویژه پلیسی مخفیگاه او در یکی از شهرهای استان خوزستان مورد شناسایی قرار گرفت.


این مقام مسئول عنوان داشت: با شناسایی مخفیگاه متهم ماموران با نیابت قضایی به محل سکونت وی اعزام و او را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به شاهین شهر منتقل کردند.


سرهنگ بلفکه اظهار داشت: متهم که پس از دستگیری صراحتاً به کلاهبرداری از شاکیان اعتراف کرد با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرا جع قضایی تحویل و با قرار صادره روانه زندان شد.


فرمانده انتظامي شاهين شهر و ميمه در پايان به شهروندان توصيه كرد براي دريافت ويزا به مراجع قانوني مراجعه كرده و از اعتماد به افراد ناشناس كه هيچگونه ارتباطي با مبادي قانوني ندارند پرهيز كنند زيرا آنها با ادعاهاي واهي خود تنها قصد سر كيسه كردن قربانيان خود را دارند و هيچ تعهدي در قبال مبالغي كه دريافت مي كنند ارائه نمي كنند.