به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، محمدرضا کمرهای؛ رئیس نخستین فروش آثار هنری قرآنی و برگزارکننده جشنواره بسمالله گفت: پنج اثر دیگر اکسپوی هنرهای قرآنی در فرهنگسرای نیاوران فروخته شد و جمع آثار به فروش رسیده در این اکسپو را به ۴۰ اثر رساند.

وی افزود: در میان آثار به فروش رسیده اخیر در فرهنگسرای نیاوران اثری از غلامحسین‌امیرخانی با موضوع یا علی(ع) و به قیمت ۴۰ میلیون ریال، اثر علی تن با موضوع بسم‌الله به قیمت ۱۱میلیون ریال و اثر دیگر مربوط به محمدرضا رحیمی با موضوع نگارش آیه مبارک بسم‌‌الله به هدیه ۳۵ میلیون ریال که فروخته شد.

کمره‌ای تاکید کرد که مبلغ فروش اثر رحیمی مستقیماً به حساب ایتام ریخته می‌شود. کمره‌ای ادامه داد: همچنین ۲ اثر مربوط به محمد سعید نقاشیان هنرمند جوان اکسپو با موضوع صلوات و بسم‌الله به هدیه هرکدام ۵۰۰ هزار تومان و ۸۰۰ هزار تومان فروخته شد.

کمره‌ای در حالی خبر از فروش اثر محمدرضا رحیمی؛ معاون اول رئیس جمهور می‌دهد که پیشتر در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود به‌دلیل تحت‌الشعاع قرار گرفتن فروش آثار قرآنی زیر سایه برداشت‌های سیاسی، آثار رحیمی در بخش فروش آثار حاضر نخواهد بود.

اثر محمدرضا رحیمی که در این فروش آثار به قیمت ۳۵ میلیون ریال به فروش رسید، در حالی در نمایشگاه با قیمت ۴۰ میلیون ریال قیمت‌گذاری شده بود که اثری از کیخسرو خروش از اساتید بنام هنر خوشنویسی در همین اکسپو به قیمت ۶۰ میلیون ریال به فروش گذاشته شد.

نهمین جشنواره بینالمللی بسم الله تا روز دوشنبه ۲۳مردادماه۹۱ در فرهنگسرای نیاوران تمدید شده است.