به گزارش افکارنیوز، جواد کاظمیان در گفتوگو با فارس، اظهار داشت: با توجه به اینکه ۱۰ الی ۱۲ روز بازیهای لیگ تعطیل است، بهترین تصمیم بود تا یک بازی یا دو بازی تدارکاتی را انجام دهیم. بازی خوبی مقابل تیم نیروی زمینی که بازیکنان بسیار جوان و خوب دارد، برگزار کردیم. ژوزه بیشتر به بازیکنانی میدان داد که در لیگ کمتر بازی کرده بودند.

وی افزود: متاسفانه دو گل استثنایی از تیم فوتبال نیروی زمینی خوردیم ولی در کل بد نبود. امیدوارم بازی‌های بعدی مان در چمن مصنوعی باشد. چون در گیلان باید در چمن مصنوعی به میدان برویم.

کاظمیان ادامه داد: ۳ هفته سخت در انتظار ماست. ابتدا باید به دیدار داماش برویم. سپس استقلال و بعد فولاد خوزستان و باید بسیار با دقت و با هوش باشیم. متاسفانه امتیازهای راحت را در ورزشگاه آزادی از دست دادیم و حالا باید آماده دیدارهای سخت و نفس گیر باشیم.

کاظمیان خاطرنشان کرد: روزهای سختی در انتظار پرسپولیس است اما امیدوارم امتیازهای کامل را از سه دیدار آینده کسب کنیم. هر چه رو به جلو می‌رویم روز به روز کار ما سخت‌تر خواهد شد.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره سکوت پس از بازی با صبا گفت: در بازی مقابل صبا اصلا فکر نمی‌کردیم که آن شرایط عجیب پیش آید. یک توپ سمت دروازه می‌آید و تبدیل به گل می‌شود اما ما هر چه توپ می‌بریم به در بسته می‌خوریم.

وی افزود: در دیدار مقابل صبا تا دقیقه ۷۶ هیچ توپی بر روی دروازه ما نیامده بود ولی یکباره با یک توپ دروازه ما باز شد. متاسفانه ما طلسم شده‌ایم و اتفاقات سال قبل در حال تکرار شدن است که باید دقت کنیم.

کاظمیان ادامه داد: تیمی بسیار بدشانس هستیم اما به دنبال بهانه گیری نیستیم و سعی خواهیم کرد با وجود اینکه در سه، چهار بازی اول خوب بازی نکردیم اما در بازی‌های آینده با تلاش و کوشش بیشتر همه چیز را جبران کنیم.

مهاجم پرسپولیس تاکید کرد: میدانم هواداران نگران دربی هستند اما آن بازی شرایط خاص خودش را دارد. در دربی تیم قوی و ضعیف نداریم و ما تا آن بازی وقت خوبی داریم. تیم ما در حال شکلگیری است و مطمئن باشید کاری خواهیم کرد که در دربی هواداران ما سربلند باشند. مطمئنا پرسپولیس در روزهای آینده حرفهای زیادی برای گفتن دارد فقط امیدوارم دیر اضافه شدن بازیکنان ملی پوش برای ما دردسرساز نشود.