به گزارش افکارنیوز، احمد هاشمیان در گفت و گو با فارس در مورد ادعای یحیی گلمحمدی مبنی بر مصدومیت محسن بیات بازیکن صبا در معاینات پیش از فصل، اظهار داشت: این ادعا که بازیکنی در معاینات پزشکی پیش از فصل مصدوم شده غیر تخصصی است زیرا تمامی بازیکنان باید در معاینههای پیش از فصل شرکت کنند و این مسئله یک الزام و تکلیف برای تمامی تیمها و بازیکنان است. نمیدانم گلمحمدی از کجا چنین ادعایی را مطرح میکند.

وی ادامه داد: من شناسنامه پزشکی این بازیکن را بعد از معاینات دیدم و در آن عنوان شده بود که بیات در سلامت کامل است و چنین ادعایی از سوی سرمربی صبا جای تعجب دارد. البته بهتر است که در این زمینه پزشک تیم با ما تماس بگیرد و صحبت کند زیرا او قطعا چنین ادعایی نخواهد داشت و مربیان باید مسایل پزشکی را به کادر پزشکی تیم‌ها واگذار کنند. بیان چنین مسایلی در رسانه‌ها فرافکنی است.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: نگرانی بابت شکایت گلمحمدی نداریم البته اگر خطایی مرتکب شده باشیم حاضریم مجازات شویم ولی بهتر است گل محمدی به جای شکایت با ما تماس بگیرد یا پزشک تیم صبا با کمیته پزشکی تماس بگیرد زیرا در این صورت بهتر میتوانیم کمکشان کنیم. نمیدانم این فرهنگ شکایت از یکدیگر از کجا آمده است زیرا با شکایت کمتر میتوانیم با یکدیگر صحبت کنیم. گل محمدی سرمربی ارزشمندی است اما او پزشک نیست با این حال حاضریم با او یا پزشک تیم صحبت کنیم. نمیدانیم او از چه چیزی میخواهد شکایت کند.