به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، در پیام تسلیت حضرت آیتالله سیستانی آمده است: درگذشت عالم ربانی و عبد صالح آیتالله آقای حاج شیخ غلام حسین شیخالاسلامی را به حضرت بقیةالله ارواحنا لهالفداء و نیز به علماء اعلام و حوزه علمیه و عموم مردم متدین و وفادار مشهد مقدس و بهویژه به فرزندان مکرم، دامادهای معزز و دیگر افراد خاندان محترم ایشان صمیمانه تسلیت عرض میکنم.

این عالم جلیل‌القدر عمر پر برکت خود را یکسره با پرهیزگاری و صلاح و سداد گذرانیدند و در طول سالیان متمادی با رفتار و منش علمی و عملی خویش چهره‌ای نورانی و فراموش نشدنی از خود در خاطره همه کسانی که با ایشان آشنا بودند، باقی گذاشتند.

از خداوند متعال علو درجات و رحمت و مغفرت واسعه برای ایشان و اجر جزیل و توفیق برای بازماندگانش مسئلت می‌کنم».

شایان ذکر است، عالم ربانی و واعظ گرانقدر حجت‌الاسلام و‌المسلمین حاج شیخ غلامحسین شیخ الاسلامی از ائمه جماعات و وعاظ قدیمی شهر مشهد و استاد ادبیات مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله سیستانی پس از گذراندن یک دوره بیماری در ۲۲ مرداد ماه در سن ۱۰۰ سالگی دار فانی را وداع گفت.

مراسم بزرگداشت حجتالاسلام والمسلمین شیخالاسلامی از سوی آیت الله حاج سید محمدباقر شیرازی روز چهارشنبه از ساعت ۲۱ تا ۲۳ در محل موسسه حضرت صاحب الزمان (عج) مشهد برگزار میشود.