به گزارش افکارنیوز به نقل از شرق، زني كه از بيماري رواني رنج ميبرد دو فرزندش را به قتل رساند. هنوز انگيزه مادر از قتل فرزندانش مشخص نيست و زن جوان هربار ادعايي متفاوت را مطرح ميكند. مردي جوان ساعت ۱۴:۳۰ دوشنبه هفته جاري در حاليكه سراسيمه و مضطرب بود دو كودك را به بيمارستان آيتالله كاشاني در منطقه خزانه تهران رساند و از پزشكان خواست كودكانش را نجات بدهند.

مسوولان اورژانس وقتی دختر سه‌ساله و پسر ۱۸‌ماهه را معاینه کردند، مطمئن شدند هر دو جان باخته‌اند. پزشکان با توجه به اینکه به نظر می‌رسید دو کودک خفه شده و به قتل رسیده‌اند موضوع را به پلیس اطلاع دادند و ساعتی بعد کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی تحقیقات پیرامون قتل الناز و فرهاد را کلید زدند.

آنها ابتدا به بازجویی از پدر کودکان پرداختند و فهمیدند همسر او نیز بدحال و در بیمارستانی دیگر بستری است. مرد جوان مادر کودکان را به عنوان قاتل معرفی کرد و گفت: «من و فهیمه تا مدتی بعد از ازدواج زندگی آرامی داشتیم اما به تدریج رفتارهای همسرم تغییر کرد تا اینکه معلوم شد او به افسردگی حادی مبتلا است. بیماری فهیمه روز به روز وخیم‌تر می‌شد به همین خاطر چند بار وی را در بیمارستان بستری کردیم تا اینکه این اواخر به نظر می‌رسید بهبود یافته و دیگر مشکل خاصی ندارد.»

این مرد ادامه داد: «من حسابدار یک شرکت هستم و روزها همسرم با دختر و پسرم تنها می‌ماندند؛ برای اینکه مشکلی پیش نیاید مرتب با منزل تماس می‌گرفتم. به خانواده فهیمه هم سپرده بودم هر از گاهی به او سر بزنند و از احوالش باخبر شوند. امروز - روز حادثه - نیز طبق معمول از محل کارم چند بار تلفن زدم ولی کسی جوابم را نداد، در حالی‌که نگران شده بودم به همسایه‌مان زنگ زدم و از او خواستم برای سرکشی به خانه‌مان برود. او حدود نیم ساعت بعد با من تماس گرفت و در حالی‌که صدایش می‌لرزید، گفت زن و بچه‌هایم بدحال هستند. سریع خودم را به خانه رساندم و با اورژانس تماس گرفتم. امدادگران فهیمه را با خودشان به بیمارستان بردند و من خودم بچه‌ها را به بیمارستان دیگری رساندم.»

کارآگاهان در ادامه به تحقیق محلی پرداختند و همسایه زوج جوان به ماموران گفت: «وقتی وارد خانه فهیمه شدم دیدم او بدحال است، به من گفت مسموم شده. درباره بچه‌ها پرسیدم و جواب داد آنها خواب هستند ولی وقتی پتو را از روی آنها کنار زدم متوجه شدم هر دو فوت شده‌اند. برای همین هم بلافاصله به پدرشان خبر دادم تا خودش را برساند.»

افسران جنایی در شرایطی که نمی‌دانستند فهیمه به چه دلیل دو کودک خود را قربانی کرده استبه بیمارستانی رفتند که وی در آنجا تحت مداوا قرار دارد. آنها متوجه شدند این زن به شدت مسموم شده و در واقع دست به خودکشی زده است. فهیمه در برابر پرسش‌های پلیس به پراکنده‌گویی پرداخت. او ابتدا گفت: «وقتی دختر و پسرم خواب بودند آنها را با روسری خفه و بعد خودم را مسموم کردم تا بمیرم.»

این زن دقایقی بعد اظهاراتش را تغییر داد و مدعی شد فرزندانش را نیز مسموم کرده است. فهیمه سپس ادعا کرد از الناز و فرهاد خبری ندارد و نمی‌داند آنها فوت شده‌اند. این زن بار دیگر حرف‌هایش را تغییر داد و این بار به ماموران گفت که اصلا فرزندی ندارد و اظهارات ماموران در این خصوص دروغ است.

فهيمه اكنون در بيمارستان به سر ميبرد و مداواي او ادامه دارد. كارآگاهان اميدوار هستند بعد از ترخيص اين زن بتوانند از او بازجويي و جزييات قتل را فاش كنند.