به گزارش افکارنیوز به نقل از فدراسیون فوتبال، این آرا و احکام به شرح زیر است:

جریمه نقدی تراکتورسازی و مس

در دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و مس کرمان که ۱۰ مرداد در تبریز برگزار می‌شد، بر اساس گزارش ناظر بازی و ناظر داوری استوان باتس بازیکن شماره ۱۵ تیم مس و همچنین تماشاگران منتسب به تیم تراکتور سازی تخلفاتی مرتکب شدند که بر این اساس بازیکن تیم مس به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی و باشگاه تراکتورسازی به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. همچنین این دو تیم در این مسابقه هر کدام جمعا ۶ کارت زرد و قرمز دریافت کردند که هر کدام به پرداخت مبلغ ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌شوند.

ابراهیم زاده جریمه شد

بر اساس گزارش ناظر داوری و ناظر بازی تیم‌های نفت تهران و آلومینیوم هرمزگان در بازی این دو تیم که ۱۰ مرداد برگزار شده بود، ابراهیم زاده به دلیل اعتراض‌های مکرر به داوری با صدای بلند، از سوی داور بازی اخراج شده است. کمیته انضباطی به همین دلیل ابراهیم زاده را به پرداخت مبلغ ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. رای صادره قطعی است.

جریمه ذوب آهن به دلیل تاخیر در ورود به زمین

باشگاه ذوب آهن به دلیل تاخیر در ورود به زمین در بازی ۱۰ مرداد این تیم مقابل استقلال تهران، جریمه شد. ذوب آهنیها با چهار دقیقه تاخیر وارد زمین شدند و به پرداخت مبلغ ۱۲ میلیون ریال محکوم شدند