به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، حامد حسینیان امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به ویژه برنامههای روز قدس کانال ندای اسلام اظهار کرد: کانال ندای اسلام به مناسبت روز قدس برنامههای مختلفی را تهیه کرده است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه ماه خدا Month of Allah ویژه ماه مبارک رمضان در روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان مصادف با روز جهانی قدس به این موضوع مهم اختصاص پیدا کرده است.

مدیر کانال ندای اسلام ادامه داد: در این برنامه تلاش شده است تا اهمیت روز قدس در اتحاد جوامع مسلمان و نیز ارتباط و نقش آن در حفظ جنبش بیداری اسلامی برای شنوندگان تبیین شود.

وی پخش بخش‌هایی از سخنان گهربار امام خمینی(ره) به همراه ترجمه انگلیسی آن و نیز ترجمه سخنان سید حسن نصرالله به همراه ارائه داستان‌ها و حوادثی از مظلومیت مردم فلسطین را از دیگر بخش‌های این ویژه برنامه ذکر کرد.

حسینیان عنوان داشت: حجت‌الاسلام اسد جعفری از کانادا به عنوان کارشناس در این برنامه حضور داشته و درباره اهمیت روز قدس صحبت می‌کند.

وی با اشاره به برنامه بیانات رهبری Supreme Leader’s Speech عنوان داشت: بخش‌هایی از سخنان مقام معظم رهبری درباره روز قدس در این برنامه برای علاقه‌مندان ترجمه و پخش می‌شود.

برنامههای این شبکه از طریق پایگاه اطلاعرسانی www.coiradio.com و ماهواره هاتبرد با فرکانس ۱۲/۴۳۷ GHz افقی ۲۷۵۰۰ قابل دریافت است.