به گزارش افکارنیوز به نقل از ايسنا، روز پنجشنبه و همزمان با ورود صادق گودرزی، دارنده مدال نقره المپیک ۲۰۱۲ لندن به ملایر، مردم این شهرستان در استقبال وی سنگ تمام گذاشته و تمامی خیابانهای شهر مملو از افرادی بود که با در دست داشتن عکس این کشتی گیر و فریاد نام وی از ورود اين قهرمان به شهرشان ابراز شادمانی کردند.

مردم با سر دادن شعارهایی مانند " پهلوان خوش آمدی "، " گودرزی با غیرت " و " شیر شیران آمده، صادق به میدان آمده " علاقه خود را به مدال آور المپیک لندن نشان دادند.

فرماندار ملایر، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و بسیاری از مسوولان نیز در شهر جوکار به استقبال گودرزی رفته و پس از ورود نایب قهرمان المپیک به ملایر، از دریاچه کوثر تا ورزشگاه تختی خیل عظیمی از مردم با حضور خود، قدردانی خود را از این ورزشکار به نمایش گذاشتند.

سالن تختی ملایر میزبان مردم قهرمان‌پروری بود که برای قدردانی از تلاش‌های کشتی گیر شهر خود با فریاد نام او، سالن را به لرزه در آورده بودند.

پس از ورود به سالن تختی، دارنده مدال نقره المپیک ۲۰۱۲ لندن در میان همشهریان خود، گفت: همیشه و همه جا اعلام کرده‌ام که ملایری هستم و به ملایری بودنم افتخار می‌کنم و هدف اصلی و برنامه آینده‌ام کسب مدال طلای جهانی و افتخار آفرینی دوباره برای کشورم است.

صادق گودرزی افزود: همه تلاشم را برای کسب مدال طلا در المپیک به کار بردم اما در نهایت به مدال نقره رسیدم.

وی خاطرنشان کرد: تمام موفقیتم را مدیون دعای خیر مردم شهر و کشورم هستم و دست تک تک هموطنانم را به خاطر این دعای خیر می‌بوسم.

کشتی گیر وزن ۷۴ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد در المپیک، زلزله روزهای گذشته در استان آذربایجان شرقی را به مردم این استان تسلیت گفت.