به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، علی سلطانیوش ظهر امروز در گفتوگو با خبرنگاران گفت: در پی اطلاع واصله مبنی بر وقوع یک فقره قتل پیرزن ۶۱ ساله در یکی از روستاهای شهرستان بناب، ماموران در محل حاضر و مشاهده میکنند جسد پیرزن فوق در چالهای زیر علوفههای موجود در انبار کاه مدفون شده است.

وی گفت: پس از تحقیقات پلیسی لازم ماموران متوجه می‌شوند که دختر مقتول به نام " س - ا " با پیرمردی به نام " ح - ع " در ارتباط بوده است و برابر پیامک ارسالی، دختر اعلام کرده که در شهرستان پیرانشهر است ماموران پس از اقدامات فنی و پلیسی متوجه می‌شوند که نامبرده در یکی از روستاهای ملکان حضور دارد.

سلطانی‌وش در ادامه افزود: اکیپ‌های آگاهی به محل اعزام و دختر را در منزل فرد مورد نظر دستگیر و به فرماندهی انتظامی شهرستان بناب انتقال می‌دهند.

سلطانی‌وش ادامه داد: در پی تحقیقات پلیسی متهمان معترف می‌شوند که با همدیگر رابطه داشته و مرد قول ازدواج به دختر داده بوده ولی مقتول به علت اختلاف ۳۷ سال سن دختر با مرد مخالف این ازدواج می‌شود در این راستا متهمان تصمیم می‌گیرند با روسری پیرزن را به قتل برساند.

سلطانیوش گفت: ماموران پلیس آگاهی در کمتر از ۱۲ ساعت موفق به دستگیری متهمان شده و راز این جنایت شیطانی کشف و متهمان به قتل اعتراف و با قرار سنگین روانه زندان میشوند.