افکارنیوز: اگرچه شاید طیف وسیعی از خودرو، از طرح لینکلن گرفته تا مدل های Maybach را در زیر پای افراد ثروتمند جهان دیده باشید اما طبق آمار جدید، لیست پرفروش ترین اتومبیل ها در مرفه ترین منطقه ایالات متحده از چند مدل لوکس فراتر نخواهد رفت.

براساس تحلیل Truecar. com پرطرفدارترین خودروها در ۱۰ منطقه مرفه نشین امریکا توسط مرکز Census به ثبت رسیده است که از آن جمله باید به مدل های زیر اشاره کرد:

یکی از مناطق پستی ۱۰۲۷۴ ایالت منهتن که میانگین درآمد به ۵ میلیون و هفتصد و یازده هزار دلار می رسد در صدر لیست برترین خریدار خودروهای لوکس امریکا قرار دارد.

در نتیجه این بررسی، مرسدس بنز کلاس E در صدر لیست مذکور جای داشته و پس از نام بی ام و X۵، هوندا آکورد، بی ام و ۳۲۸i و هوندا CR - V به چشم می خورد.



پس از ایالت منهتن، نوبت به جزیره زیبای فیشر می رسد؛ گرچه میانگین درآمد در این منطقه به یک میلیون و پانصد و سی و یک هزار دلار میرسد اما ساکنین این منطقه بیشتر طرفدار مدل های متفاوتی می باشند: مرسدس بنزکلاسS، مرسدس بنز کلاس E، مدل اسپورت رنج رور، بی ام و X۵ و پورشه پانامرا در لیست پر فروش ترین اتومبیل های این منطقه قرار دارند.



پس از دو ایالت مذکور، منطقه ۶۰۶۰۴ ایالت ویندی سیتی بیشترین تعداد طرفدار را در میان خریداران اتومبیل های لوکس در خود جای داده است؛ خیابان میشیگان که جزء این منطقه پستی است، غلت اصلی در تبدیل این منطقه به یک ایالت مرفه نشین و ثروتمند می باشد.

چنین به نظر می رسد که حساسیت بر قلب ایالت های وسترن چیره شده باشد زیرا عنوان پرفروش ترین خودرو در این ایالت(با میانگین درآمد ۷۸۲ هزار دلار) به فولکس واگن Jetta اختصاص دارد. پس از این مدل، هوندا CR - V، جیپ گراند چروکی، تویوتا کمری و هوندا سیویک پر طرفدارترین خودروها در این منطقه می باشند.



در ستونهای پایینی لیست به موارد کم رنگی برمی خوریم: تویوتا Prius پرطرفدارترین اتومبیل در ایالت آثرتون(حومه سان فرانسیسکو) کالیفرنیاست، مقام نخست در گرینویچ ویژه مدل چیپ رنگلر، دومین و چهارمین ماشین پرطرفدار در منطقه مدینا واقع در واشنگتن به ترتیب به تویوتا Sienna و هوندا اودیسه اختصاص دارد.

منبع: نت خودرو