رضا استادی مدیر روابط عمومی مجموعه تلویزیونی مختارنامه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: در قسمت چهاردهم مختارنامه که جمعه دهم دی روی آنتن می رود این سریال به بخش های حساسی از روایت داستان خود می رسد.

وی تصریح کرد: سیزده قسمت پخش شده از سریال مختارنامه در واقع مقدمه چینی بوده اما از قسمت چهاردهم به بعد مخاطبان ضمن آشنایی با نحوه شکل گیری قیام مختار با ابعاد مختلف یک سریال سنگین و سخت تاریخی مواجه می شوند.

استادی اظهار داشت: در قسمت چهاردهم مختارنامه مخاطبان شاهد بخش های جذابی از بازی سیامک اطلسی در نقش " حصین بن نمیر " خواهند بود و مسعود ولدبیگی طراح چهره پرداز سریال نیز در این قسمت در نقش " نجد بن عامر " سر دسته خوارج مکه ایفای نقش می کند و بازی مجید علی اسلام در نقش " منذر " نیز در سریال مختارنامه به پایان می رسد(منذر کوچکترین برادر زبیریان است).

مدیر روابط عمومی مجموعه مختارنامه درباره برخی صحنه خاص این قسمت افزود: قسمت جدید سریال مختارنامه شامل چند حادثه و فراز مهم داستانی و تاریخی است و رویارویی سپاه امویان به فرماندهی حصین بن نمیر با سپاه مکه به فرماندهی مختار یکی از بخش های مهم این قسمت بوده که آیدین خطایی یکی از قویترین مردان در نقش فارس یل یکی از سرداران سپاه اموی مقابل دوربین رفته و در این بخش جلوه های ویژه نیز برای خلق داستان به کارگرفته شده است.

استادی با اشاره به نمایش حمله سپاه اموی به مکه به عنوان یکی از نقاط عطف این قسمت از سریال مختارنامه گفت: در این قسمت حمله امویان با منجنیق به کعبه و آتش گرفتن کعبه با جزئیات بسیاری به تصویر کشیده می شود این صحنه ها از بخش های مهم و حساس سریال مختارنامه است که عوامل سریال بیشترین وقت و انرژی خود را در به تصویر کشیدن آن در ابعاد و شکل واقعی صرف کرده اند.